اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

برای جبران عقب‌افتادگی خراسا‌ن‌شمالی تلاش کنید

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی گفت: برای جبران عقب‌افتادگی و ارتقای شاخص‌های توسعه این استان با برادری و همدلی تلاش کنید.

برای جبران عقب‌افتادگی خراسا‌ن‌شمالی تلاش کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، محمود احمدی‌بیغش در نخستین نشست با کارکنان استانداری اظهار کرد: همدلی، برادری و دوستی میان مسئولان و مردم منتج به ارتقای شاخص‌های توسعه استان می‌شود.

وی خراسان‌شمالی را در بسیاری از شاخص‌های توسعه‌یافتگی در رده‌های آخر کشوری خواند و افزود: باید با تلاش و حمایت همه کارکنان دستگاه‌های دولتی و مردم، این عقب افتادگی جبران شود.

احمدی‌بیغش تصریح کرد: وابستگی و قدرشناسی مردم و مسئولان در استان‌های محروم به نظام اسلامی بسیار بیشتر است و آنان منشاء کار و خدمت هستند.

استاندار خراسان‌شمالی یاد کردن از کسانی که به بشریت خدمت کرده‌اند اعم از پیامبران (ص)، ائمه اطهار(ع)، شهدای انقلاب و رزمندگان و جانبازان و ایثارگران و... را سنت حسنه‌ای خواند که حاشیه نیست بلکه به نوعی ادای حق و دینی است که بر گردن ما دارند.

وی به روح همه شهدا درود فرستاد و از امام به غیرت الله نام برد و گفت: قدردانی از زحمات همه کسانی که در هر دوره‌ای خدمتی به نظام داشته‌اند، نشانه معرفت و اخلاق‌مداری است.

احمدی‌بیغش خطاب به کارکنان و مسئولان ستادی استانداری افزود: تا زمانی که مسئول بالاتر، از ما تکلیف می‌خواهند، مکلفیم به وظیفه عمل کنیم.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول