اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن دفاتر مسافرتی و جهانگردی خراسان‌رضوی:

مردم در قبال ثبت‌نام در تورها تقاضای قرارداد کنند

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، هوایی و جهانگردی خراسان‌رضوی گفت: مردم باید در قبال ثبت‌نام در تورهای مسافرتی، حتماً از دفتر خدمات مسافرتی، تقاضای قرارداد کنند.

مردم در قبال ثبت‌نام در تورها تقاضای قرارداد کنند

مجید فرقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: بیشترین درخواست برای تورهای خارجی، هم‌چنان متعلق به کشور ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس است و البته تورهای معدودی نیز برای برخی از کشورهای اروپایی پیش‌بینی شده است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان‌رضوی ادامه داد: در بخش داخلی نیز، کیش، شهرهای شمال کشور و قشم، دارای بیشترین متقاضی هستند و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

فرقانی افزود: تورهای زیارتی نیز، هم‌چنان با استقبال مردم مواجه است و در این میان شهرهای قم و جمکران، بیشترین مقصد مسافران هستند.

وی تاکید کرد: در بخش تورهای زیارتی خارجی، باید اظهار کرد که به دلیل اوضاع خاص داخلی کشور سوریه، پروازهای مربوط به این کشور، از مدتی قبل، لغو شده و تنها متولی سفرهای زیارتی خارجی، در حال حاضر سازمان حج و زیارت است.

فرقانی با اشاره به مشکلات احتمالی برخی از تورها یادآور شد: مردم در هنگام ثبت‌نام در تورها، باید حتماً از آژانس‌های مسافرتی، درخواست قرارداد کنند و اینکه حتماً نسخه‌ای از قرارداد را در اختیار داشته باشند.

وی بیان کرد: امکانات و تسهیلات تورها، در این قرارداد قید می‌شود و مردم نیز متوجه خواهند شد که تورها باید چه امکاناتی را در اختیار آنها بگذارند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان‌رضوی با اشاره به تورهای شاد نیز عنوان کرد: این عناوین متعلق به خود آژانس‌های مسافرتی است که متناسب با ایام ولادت معصومین و یا فصل تابستان، برنامه‌ریزی می‌شود و نمی‌توان گفت که تور شاد یک عنوان مصوب است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول