اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به قلم آیت‌الله حسن‌زاده آملی

هزار و یک کلمه منتشر شد

خبرگزاری فارس: جلد دوم کتاب هزار و یک کلمه نوشته آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی همراه با دو اثر دیگر از سوی انتشارات بوستان کتاب منتشر شد.

هزار و یک کلمه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم انتشارات بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم سه عنوان کتاب جدید را روانه بازار چاپ و نشر کشور کرد.

جلد دوم کتاب هزار و یک کلمه نوشته آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی در 508 صفحه و با قیمت 10 هزار تومان منتشر شده است.

در مقدمه این اثر می‌خوانیم:

نکته‏هایى که حکیمان و عالمانِ واصل، مى‏نگارند و خاطره‏هایى که از اساتید خود، نقل مى‏کنند، به راستى درس‏آموز و عبرت‏انگیز است، بسیارى از افراد با همین نکته‏ها از غفلت به درآمده و یا مطالب علمىِ نغز و عمیق در ذهن و ضمیرشان مانده است.

مجموعه حاضر با نام هزار و یک کلمه به خامه حکیم الهى آیت‌الله حسن‏زاده آملى است که در آن نکته‏هاى فراوانى در زمینه‏هاى گوناگون اخلاق و عرفان، کلام و فلسفه، تفسیر و حدیث، هیئت و نجوم و دیگر دانش‏ها آمده است. قلم شیوا و بیانِ رسا و گاه خاطره‏گونه، به جذابیت این اثر افزوده است.

*مدیریت اسلامی

مدیریت اسلامی عنوان اثر دیگری از تازه‌های نشر بوستان کتاب است که محمد حسن نبوی آن را به رشته تحریر درآورده است.

تبیین نظرگاه‏هاى اسلام در خصوص مدیریت و ارائه آن براى مدیران جامعه اسلامى لازم است، براى دستیابى به این‏ هدف کتاب «مدیریت اسلامى» به نگارش درآمده است.

«حکومت و مدیریت اسلامى»، «برنامه‏ریزى و ارکان آن»، «سازماندهى»، «رهبرى»، «انگیزش»،  کنترل»، «پیگیرى»، «تصمیم‏گیرى»، «سلوک در مدیریت»، «لغزش‏گاه‏ها» از مباحث این کتاب به‏شمار مى‏رود.

*اسرار الصلاة یا معراج عشق

اسرار الصلاة یا معراج عشق عنوان دیگر کتاب منتشر شده از سوی انتشارات بوستان کتاب است که مهدی سمندری نگارش این کتاب را بر عهده داشته است.

در مقدمه این اثر آمده است: «اسرار الصلوة» درس عشق و عبادت را مى‏آموزد که نماز سرى است بین عاشق و معشوق و منتى است از سوى او بر بندگان، تا با حضرتش راز گویند و درد دل بنگارند.

 

نماز گنج عشق است و معراج مؤمن، وقت سودن سر به خاک و بردن دل به افلاک، که دل حرم الهى است، نماز ظاهرى دارد و باطنى، و حیات آن به باطن است.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول