اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان خبر داد

پرداخت خسارت حوادث طبیعی به 265 خانوار تحت حمایت

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: سال گذشته، به 265 خانوار تحت حمایت آسیب‌دیده از حوادث طبیعی خسارت پرداخت شده است.

پرداخت خسارت حوادث طبیعی به 265 خانوار تحت حمایت

محسن مسعودیان‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تعداد خانوار مددجوی آسیب‌دیده ناشی از حوادث طبیعی (بارندگی، صاعقه، خشکسالی و آتش‌سوزی) در سال گذشته، 265 خانوار بوده که به این خانوار مبلغ 370 میلیون ریال به عنوان بخشی از جبران خسارات پرداخت شده است.

وی افزود: خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد در قالب بهداشت و درمان، مسکن، آموزش، اشتغال، جهیزیه و وام ازدواج در مناطق محروم استان در سال گذشته بیش از مبلغ 326 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان اضافه کرد: 200 میلیارد ریال به صورت وام و مبلغ 125 میلیارد ریال هم به صورت کمک‌های بلاعوض نقدی و غیرنقدی به مددجویان و سایر نیازمندان پرداخت شده است.

مسعودیان‌راد ادامه داد: در راستای سیاست بنیادین و تحول‌گرای کمیته امداد مبنی بر توانمندسازی (اشتغال و توسعه پایدار خدمات کمیته امداد) در این راستا پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال، کارانگیزی، کمک به مشمولان و دانشجویان در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست اشتغال‌زایی مهم‌ترین هدف کاری این نهاد است، بیان کرد: اجرای طرح‌های اشتغال متناسب با شرایط و استعدادهای محیطی از کارهایی است که مددجویان و متقاضیان با حمایت کمیته امداد و همکاری بانک‌ها، آنها را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول