اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

ائمه جمعه در عزل و نصب‌ها تنها می‌توانند مشاوره بدهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه ائمه جمعه نه تنها در عزل و نصب‌ها بلکه در سایر بخش‌ها حق دخالت ندارند، گفت: البته ائمه جمعه می‌توانند در عزل و نصب‌ها تنها به مسئولان مشاوره و راهنمایی بدهند.

ائمه جمعه در عزل و نصب‌ها تنها می‌توانند مشاوره بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان‌شمالی اظهار کرد: استاندار جدید خودش که به استان نیامده بلکه مسئولان این تصمیم را گرفته که در این مسئولیت خطیر از ایشان استفاده کنند.

وی خطاب به حاضران در این آیین افزود: دل‌های خود را به هم مهربان کنید و به حد اعلا برسانید تا الطاف خدا شامل حال ما بشود.

امام جمعه بجنورد همچنین با قدردانی از ادبیات مردم خراسان‌شمالی که در چنین اوضاعی و تغییر استاندار تجمعی برگزار نکردند، گفت: جلوگیری از التهاب و هرگونه تجمع وفاداری مردم این استان به نظام اسلامی را نشان می‌دهد.

وی خدمات استاندار سابق این استان را در طول حدود دو سال خدمت در خراسان‌شمالی برشمرد و اظهار کرد: ‌ایشان با تمام توان وارد عمل شده و برای بهبودی خراسان‌شمالی در محورهای مختلف آستین همت را بالا زدند.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد:‌ مهندس شفقت با تمام صمیمیت و بدون تبعیض برای انجام کارهای شایسته ورود کردند.

وی با اشاره به سکونت اقوام مختلف در خراسان‌شمالی گفت: انسجام و وحدتی که در منطقه ایجاد شده حاصل همدلی و تعامل مسئولان استان برای حفظ وحدت و خدمت به مردم بوده است.

نماینده مردم خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری افزود: الحمدالله آرامش خوبی در استان حاکم است و اکنون که تصمیم بر این شده که استاندار کنونی برداشته و دیگری جایگزین شود، باید این استاندار را کمک کرد.

بر اساس مصوبه هیئت دولت محمود احمدی‌بیغش به عنوان استاندار جدید خراسان‌شمالی منصوب و امروز طی مراسمی معارفه شد. همچنین در این آیین از ابوطالب شفقت استاندار سابق خراسان‌شمالی به خاطر فعالیت‌های دو ساله قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول