اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری سبزوار صورت گرفت

تملک و تخریب 60 مغازه ورودی شهر سبزوار

خبرگزاری فارس: در راستای بهسازی مسیر کمربندی سبزوار به عنوان بزرگترین ورودی استان خراسان رضوی، 60 باب مغازه بدون مجوز ورودی این شهرستان با توافق دوسویه، بین مالکان و شهرداری تملک و تخریب شد.

تملک و تخریب 60 مغازه ورودی شهر سبزوار

به گزارش  خبرگزاری فارس از سبزوار به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین مقصودی شهردار سبزوار از معضل ورودی و کمربندی سبزوار به عنوان معضل 33 ساله بعد از انقلاب در دروازه ورودی خراسان رضوی یاد کرد و گفت: این ورودی بعضا چالش های مدیریتی بسیاری را برای مدیران شهرستان ایجاد کرده و مورد انتقاد شدید استاندار خراسان رضوی، نمایندگان، مسئولان شهرستان و حتی مسافران و زائران  حضرت ثامن الحجج(ع) قرار گرفته بود.

مقصودی با تاکید بر اینکه کمربندی، در حوزه فعالیت اداره راه و شهرسازی سبزوار بود نه حریم مالکیتی شهرداری افزود: پس از عدم ورود اداره راه، در بهسازی کمربندی، با آغاز به‌کار اینجانب به عنوان شهردار و همکاران همیشه همراه شهرداری، شهرداری براساس خواسته بحق مردم بدون نگاه به بحث مدیریتی و حمایت‌های مالی مدیران شهرستان وارد فاز بهسازی کمربندی شد.

وی ادامه داد: تاکنون با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال تغییرات اساسی همچون درختکاری، خاکریزی، نورپردازی، آبرسانی، تعاویض آیلندها، نصب گاردریل، دوربرگردان و توسعه فضای سبز بوجود آمده است.

شهردار سبزوار خاطرنشان کرد: شهرداری جهت تملک و تخریب این60 باب مغازه حدود 30 میلیارد ریال از محل عوارض محلی و مردمی هزینه کرده است.

مقصودی ضمن تقدیر از همکاری دو سویه مالکان و مستاجران این مغازه‌ها با شهرداری، خطاب به مغازه‌داران و مستاجران آیلند وسط میدان سربداران و سمت غرب ورودی، یادآور شد: قبل از اقدام هرگونه شهرداری در تخریب و تملک، به شهرداری مراجعه و توافقنامه خود را امضا کنند و این اطمینان خاطر را داشته باشند که شهرداری همه حق وحقوق آنان پرداخت.

وی خواستار همراهی همه مسئولان شهرستانی و استانی به‌ویژه دکتر صلاحی استاندار مردمی خراسان رضوی  به‌صورت ویژه شد و ابراز امیدواری کرد: این تملکها بتواند گام‌های موثری در بهسازی کمربندی، جلب رضایت مسئولان و مسافران و زمینه ساز احداث دروازه ولایت در این کمربندی شود. 

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول