اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امشب

جُنگ نمایش‌ «خونه مادربزرگه» به صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش «خونه مادربزرگه» گفت: از امشب جُنگ نمایش‌ «خونه مادربزرگه» از ساعت 20:30 دقیقه روی صحنه می‌رود.

جُنگ نمایش‌ «خونه مادربزرگه» به صحنه می‌رود

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درباره نمایش «خونه مادربزرگه» اظهار کرد: این نمایش ویژه کودکان و بزرگ‌سالان است که از امشب تا 26 تیرماه سال جاری به مدت 10 شب در باغ نور اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایش زنده عروسکی به صورت موزیکال است، تصریح کرد: حدود 60 نفر بازیگر و عروسک‌گردان در اجرای این نمایش نقش‌ دارند.

کارگردان گروه بازی، حرکت، نمایش با بیان اینکه نمایش «خونه مادربزرگه» که در یک دکور بسیار بزرگ حدود 90 متر تهیه شده است، ادامه داد: برای اجرای این نمایش از سه نوع عروسک باتومی میله‌ای، تن‌پوش و ماسک با تنوع بصری بسیار بالا استفاده شده است.

وی اضافه کرد: نمایش «خونه مادربزرگه» در چهار قسمت برای کودکان و در دو بخش برای بزرگ‌سالان اجرا می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه الگوی این کار دو سال پیش برای کودکان طراحی شده است، تاکید کرد: این طرح در سه دوره اجرا شده است که دوره نخست آن در روز کودک دو سال پیش و دور دوم در خردادماه سال گذشته به روی صحنه رفت.

وی افزود: در این دوره که به عنوان دور سوم و کار پایانی این طرح است، با پژوهشی عمیق در مورد محتوا، طراحی و تهیه شده تا هم کودکان و هم خانواده‌ها از آن بهره ببرند.

کارگردان نمایش‌های کودک گفت: در نمایش «خونه مادربزرگه» با اینکه یادآوری از قصه «خونه مادربزرگه» است، تنها شخصیت‌‌ها برگرفته از این داستان است، تمام شخصیت‌های «خونه مادربزرگه» در قصه‌ای متفاوت کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایش حدود 75 دقیقه موسیقی در استودیو ضبط شده است، اظهار کرد: کار آهنگ‌سازی این کار را جواد رضایی به عهده داشته است و عمان فتحی کار نویسندگی و سعید رضوانی طراح صحنه این مجموعه نمایشی هستند.

رضایی با بیان اینکه نمایش «خونه مادربزرگه» کار عظیمی است، تصریح کرد: نمایش «خونه مادربزرگه» برگرفته از صله‌رحم در فضای 2 هزار و 300 هزار نفره باغ نور بین سی و سه پل و آذر به مدت 10 شب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول