اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل استقبال از زائران در نیمه شعبان صورت گرفت

قدردانی استاندار قم از میزبانی مردم و ادارات

خبرگزاری فارس: استاندار قم از میزبانی مردم و مجموعه دستگاه‌های اداری استان در خدمات‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران قدردانی کرد.

قدردانی استاندار قم از میزبانی مردم و ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی با اشاره به میزبانی شهر مقدس قم از میلیون‌ها عاشق امام عصر(عج) در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: از مدت‌ها قبل، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای از سوی مردم، ادارات و نهادهای استان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان و پذیرایی شایسته از زوار و مهمانان این ایام صورت گرفته بود.

وی به مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، انتظامی و امنیتی استان در زمینه خدمات‌رسانی به زائران در ایام نیمه شعبان اشاره و ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته تاکید کرد: در نیمه شعبان امسال از همه امکانات و ظرفیت‌های استانی برای خدمات‌رسانی شایسته استفاده شد.

استاندار قم همچنین از زحمات و شور و اشتیاق عموم مردم قم در برپایی باشکوه جشن‌های ایام نیمه شعبان قدردانی کرد و گفت: هر سال این شور و شوق در بین مردم مؤمن و ولایی قم بیشتر می‌شود.

پیریایی با بیان اینکه مجموعه امکانات استانی پاسخگوی خیل این زوار میلیونی نیست افزود: هر چند بسیج امکانات استان تاکنون توانسته است تا حدودی نارسایی‌ها و کمبودها را برطرف کند، اما ارائه این میزان خدمات و امکانات برای چنین کنگره عظیمی، کافی نبوده و نیازمند نگاه و امکانات ملی و فرااستانی است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از همه کسانی که در ایام خجسته میلاد منجی عالم بشریت با ایمان و اعتقاد راسخ، خود را وقف خدمات‌رسانی به زوار مسجد مقدس جمکران کردند گفت: امیدواریم در سنوات آینده با برنامه‌ریزی‌ها و استفاده بهتر از فرصت‌ها، میزبان خوبی برای میهمانان آن حضرت باشیم. 

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول