اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در کرمانشاه

پنجمین همایش کشوری 313 یار موعود آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: پنجمین همایش کشوری 313 یار موعود (عج) در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.

پنجمین همایش کشوری 313 یار موعود آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، پنجمین همایش کشوری 313 یار موعود ظهر امروز در سالن انتظار شهر کرمانشاه با حضور مسئولان، روحانیان و دست‌اندرکاران عرصه فرهنگی و حوزه مهدویت افتتاح شد.

دبیر همایش 313 یار موعود بیان داشت: برای پنجمین بار متوالی این همایش در کرمانشاه برگزار می‌شود و به مدت 7 هفته، در روزهای جمعه برای علاقه‌مندان به موضوعات مهدویت دایر خواهد بود.

رضا فرخشاهی بیان داشت: مرکز مهدویت کرمانشاه، یکی از مراکز برتر کشور است و هدف از برگزاری این همایش، پاسخ‌گویی به شبهات درباره ظهور امام قائم (عج) است.

فرخشاهی اظهار کرد: این جلسات با بهره‌گیری از افراد مخلص و متخصص، با موضوعاتی در رابطه با دشمن‌شناسی، شاخصه‌های انتظار، دلایل عقلی مهدویت و بسیاری از نکات علمی و پژوهشی دیگر، می‌تواند حرکت عظیمی در راستای اهداف و آرمان ظهور امام عصر (عج) باشد.

خرمشاهی به ایجاد یک شبکه بزرگ با نام مهدویت و تربیت نیروهای آگاه و متخصص در این زمینه، برای پاسخ‌گویی به شبهات و سؤالات مطرح شده در مورد انتظار و ظهور منجی آخرالزمان تاکید کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول