اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس

انتظار از فارس اجرای طرح‌های بزرگ کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس با اشاره به آغاز اجرای طرح پزشک خانواده برای نخستین بار در فارس، گفت: انتظار از فارس، اجرای طرح‌های بزرگ کشور، با قدم‌های بلند است.

انتظار از فارس اجرای طرح‌های بزرگ کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق‌عابدین در جلسه شورای راهبردی طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در استان فارس که با حضور مسئولان وزارت‌خانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: توفیق سربازی برای امام زمان (عج)، از مسیر خدمتگذاری برای مردم به دست می‌آید و این خدمت به مردم است که قلب ایشان را شاد و خشنود می‌کند.

وی با قدردانی از مدیران و کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی فارس به دلیل فعالیت قابل توجهی که در مورد اجرای طرح پزشک خانواده مناطق شهری و نظام ارجاع در استان فارس صورت گرفته است، افزود: طرح پزشک خانواده مناطق شهری و نظام ارجاع، برنامه جدیدی است که با ابهاماتی رو به رو شده، اما این کار مهم و اساسی نباید به خاطر برخی مسائل اداری متوقف بماند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که فارس، استان پیشرو در اجرای طرح پزشک خانواده مناطق شهری و نظام ارجاع است، گفت: انتظار می‌رود مصوبات شورای راهبردی طرح پزشک خانواده استان فارس، به عنوان مصوبات کمیته راهبردی کشور محسوب شود.

استاندار فارس حمایت سازمان‌های بیمه‌گر از اجرای طرح پزشک خانواده مناطق شهری و نظام ارجاع را دارای اهمیت فوق‌العاده دانست و تصریح کرد: با توجه به همراهی مناسب سازمان‌های بیمه در استان فارس از اجرای طرح پزشک خانواده، انتظار داریم روسای سازمان‌های بیمه در کشور، پشتیبانی کاملی از این طرح داشته باشند.

صادق‌عابدین با بیان این که طرح پزشک خانواده مناطق شهری و نظام ارجاع در راستای گسترش عدالت و برای جلب رضایت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم بزرگوار ایران صورت می‌گیرد، افزود: کارهای بزرگی مانند ساماندهی مصرف بنزین، هدفمندی یارانه‌ها و دستیابی به انرژی هسته‌ای در دولت‌های نهم و دهم اتفاق افتاده است و طرح پزشک خانواده مناطق شهری نیز یکی از آن‌هاست که در راستای ساماندهی نظام بهداشتی و درمانی کشور صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر این که طرح پزشک خانواده شهری به بهترین شکل آغاز شده و ادامه می‌یابد، تصریح کرد: اجرای این طرح برای تمام دست‌اندرکاران، باعث افتخار و اجر معنوی است.

در این جلسه محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز، با تاکید بر این که اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع تنها راه حل نجات نظام سلامت کشور است، افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پس از اجرای این طرح، خود را وزیر پزشک خانواده می‌داند.

وی با بیان این که استان فارس با 105 واحد زیرمجموعه نظام سلامت، رتبه نخست را در میان استان‌های کشور دارد، گفت: برای انجام وظیفه‌ای که در مقابل نظام اسلامی، امام راحل (ره) و شهدا داریم با تمام قدرت طرح پزشک خانواده را در فارس اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول