اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین سال متوالی

ایثار نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

خبرگزاری فارس: مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از حضور این تیم به عنوان نماینده ورزش جانبازان و معلولان قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خبر داد.

ایثار نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر شد

علی خوش‌رفتار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این تیم در نخستین سال حضور خود در بالاترین سطح مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور یعنی سوپر لیگ کشور، به مرحله رده‌بندی راه یافت.

وی ادامه داد: دیدارهای مرحله گروهی فصل قبل مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برای تیم ایثار قم در حالی به پایان رسید که این تیم در جدال با سه رقیب مدعی نتوانست جواز صعود به جمع چهار تیم برتر را کسب کند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم افزود: بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در مرحله گروهی این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های بسکتبال با ویلچر کهریزک تهران، پیام مخابرات اصفهان و هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی هم‌گروه بودند.

وی افزود: در مرحله نخست این رقابت‌ها که به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی برگزار شد، بسکتبالیست‌های ایثار قم مقابل تیم‌های هیئت مرکزی میزبان رقابت‌ها و پیام مخابرات اصفهان به برتری دست یافته و تنها مقابل تیم کهریزک تهران تن به شکست دادند.

خوش‌رفتار بیان داشت: مرحله دوم رقابت‌های این گروه که به میزبانی تیم مدعی بسکتبال با ویلچر کهریزک تهران برگزار شد، برای تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم خوش‌یمن نبود زیرا بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در هر سه مسابقه خود برابر کهریزک تهران، پیام مخابرات اصفهان و هیئت مرکزی تن به شکست دادند.

وی اضافه کرد: این نتایج در دو مراحل اول و دوم در حالی برای تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به دست آمد که این تیم در مرحله سوم میزبان رقبای خود بود و در پایان سه مسابقه حساس که در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، تنها مقابل تیم هیئت مرکزی به برتری دست یافت و مقابل تیم‌های پیام مخابرات اصفهان و کهریزک تهران تن به شکست داد تا کار سختی برای صعود به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور پیش رو داشته باشد.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم عنوان داشت: مرحله چهارم و پایانی از دور مقدماتی لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با رقابت چهار تیم حاضر در گروه دوم در شهر اصفهان برگزار شد که این رقابت‌ها با دو باخت و یک پیروزی برای تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم همراه بود.

وی یادآور شد: بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار در جدال با تیم هیئت مرکزی به برتری دست یافتند اما در مقابل تیم‌های کهریزک تهران و پیام مخابرات اصفهان تن به شکست دادند تا نتوانند جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کنند.

خوش‌رفتار بیان کرد: در مجموع چهار مرحله رقابت‌ها چهار تیم حاضر در این گروه، تیم‌های کهریزک تهران و پیام مخابرات اصفهان به ترتیب در مکان‌های اول و دوم ایستاده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند اما تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با کسب چهار پیروزی و هشت باخت در مکان سوم ایستاد و در مرحله رده‌بندی با کسب برتری مقابل حریفان خود به مقام پنجم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور دست یافت.

وی تاکید کرد: با تدابیر اندیشیده‌ شده تلاش خواهیم کرد امسال قوی‌تر از سال گذشته در مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان برویم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول