اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قم:

پایگاه‌های «آرمانشهر فرهنگی» در قم برپا شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار قم از راه‌اندازی پایگاه‌های فرهنگی مهدویت با عنوان «آرمانشهر فرهنگی» در نقاط مختلف شهر قم خبر داد.

پایگاه‌های «آرمانشهر فرهنگی» در قم برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل چابکی اظهار کرد: این پایگاه‌ها با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و تبیین فلسفه انتظار در نقاط مختلف شهر مقدس قم به‌ویژه هسته مرکزی شهر برپا شد.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه‌ها از ابتدای ماه مبارک شعبان و همزمان با میلاد امام حسین(ع) برپا شده‌اند بیان کرد: برپایی جلسات مشاوره، برگزاری مسابقات فرهنگی و نشریه‌نویسی، توزیع بسته‌های فرهنگی و اقلام تبلیغاتی و... از جمله فعالیت‌های این پایگاه‌ها است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم توزیع محصولات فرهنگی، کتابچه، بروشور، نرم‌افزارهای فرهنگی و نقشه راهنما را از دیگر اقدامات این معاونت در حوزه فرهنگی و خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران شهر مقدس قم عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توزیع 100 هزار کتابچه فرهنگی با عنوان «همسایه» افزود: این معاونت با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدام به برپایی جلسات مشاوره و اقامه نماز جماعت در پایگاه‌های خود کرده است.

چابکی با اشاره به برپایی پایگاه فرهنگی در مسجد مقدس جمکران گفت: این پایگاه‌ها در راستای طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان روزانه به شرکت‌کنندگان مسابقه نشریه نویسی جوایزی اهدا کرده و به آثار ممتاز نیز جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول