اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران:

مبلمان شهری در مازندران جا نیفتاده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران گفت: مبلمان شهری هنوز آنچنان که باید و شاید در استان جا نیفتاده است.

مبلمان شهری در مازندران جا نیفتاده است

علی اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در بخش طراحی و اجرای مبلمان‌های شهری در استان مازندران هر شهرداری به صورت مجزا طرح دارد که براساس موقعیت، ضروریت‌های بومی و نیازهای مردم و توریستی تهیه می‌شود.در بحث زیرساخت‌ها باید با توجه به ضروریات موجود برنامه‌ریزی کرده و گام برداشت.

مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران با بیان اینکه متاسفانه طرح‌های مبلمان شهری هنوز آنچنان به چشم نمی‌آید، گفت: بخش عمده شهرداری‌ها در استان از حیث اعتباری در این رابطه با مشکلات جدی روبرو هستند.

وی ادامه داد: منابع درآمدی شهرداری‌های مازندران به جز چند شهر بزرگ محدود است و بودجه‌های موجود نیز صرف هزینه‌های جاری می‌شود.

حسینی افزود: شهرداری‌های استان مازندران باید به سمت و سوی جذب منابع درآمدی ثابت هدایت شوند و آموزش دیده و فعالیت کنند اما متاسفانه هم اکنون غالب نگاه شهرداری‌های ما به ساخت و سازهای مردم در مناطق شهری است که به هیچ عنوان نمی‌تواند منبع پایدار و مطمئن درآمد باشد.

وی بیان داشت: حجم برنامه‌ها و فعالیت‌های موجود بیش از منابع درآمدی در این بخش است و با دعوت از اساتید و طرح‌ریزی برنامه‌های کارشناسی موضوع جذب سرمایه‌گذار را الگوسازی می‌کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه تنها راه نجات شهرداری‌ها در استان جذب سرمایه‌گذار و ایجاد درآمدهای پایدار است، خاطرنشان کرد: در این دولت نگاه بسیار خوبی به تسهیلات در بخش بافت‌های فرسوده شده اما متاسفانه به دلیل تقارن این طرح با مسکن مهر خیلی خودش را نشان نداده است.

به گفته مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر برای مردم نسبت به این طرح آسان‌تر بوده که به همین دلیل اقبال درخور شأن و خوبی از آن نشده است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول