اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

فراعنه زمان از انتظار جهانی برای ظهور مهدی(عج) وحشت زده‌اند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: آمادگی و انتظار جهانی موجب وحشت و عکس‌العمل مترفین و فراعنه زمان شده است.

فراعنه زمان از انتظار جهانی برای ظهور مهدی(عج) وحشت زده‌اند

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با فرا رسیدن نیمه شعبان، دگر بار نگاه جهان خسته از ستم جباران و فساد ظالمان، به آسمان امامت و هدایت دوخته می‌شود تا طلوع نور ولایت را بعد از صدها سال ابر گرفتگی از افق کعبه نظاره‌گر باشد.

وی بیان کرد: اکنون گوش اهالی این کره خاکی شنواتر و آماده‌تر از هر زمان دیگر است زیرا چهره حاکمان ستمگر و طاغوت‌های زمان روشن‌تر از گذشته شده و بیداری اسلامی آغاز شده است و این وعده الهی نزدیک است که فرمود: "و  ما بر آن هستیم که ضعیف شمردگان در زمین را مورد لطف خاص خویش قرار دهیم و آنها را پیشوایان و وارثان گردانیده و قدرت را به آنها منتقل کنیم."

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: بشارت سایر کتب آسمانی و بیان مکرر پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (ع) نیز اشاره به همین مطلب دارد؛ آن روز که خورشید عدالت نمایان شود همه اسیران حتی آنهایی که با غل و زنجیرهای طلایی به بند کشیده شده‌اند خوشحال خواهند شد.

وی ادامه داد: ولی خوشحالی مضاعف و جایزه نهایی این مسابقه از آن کسانی خواهد بود که در حد وسع و توان خود در مسیر عدالت گام برداشته و با نثار جان و مال خود در دوران غیبت و انجام امر به معروف و نهی از منکر آن حضرت را یاری کرده و با روشن نگه داشتن مشعل هدایت که همان قرآن و اهل‌بیت است، مستضعفان را در برابر مستکبران امیدوار و مقاوم کرده‌اند و موجب بیداری شده‌اند.

فاتحی گفت: امام عصر(عج) همچون خورشید پشت ابر مایه دلگرمی و تحرک منتظران حقیقی خواهد بود و از این جهت هر سال جشن ولادت آن حضرت با شکوه‌تر از سال قبل در سطح جهان برگزار می‌شود، این آمادگی و انتظار جهانی موجب وحشت و عکس‌العمل مترفین و فراعنه زمان شده و از این رو در حال حاضر یکی از فعال‌ترین محورهای تبلیغاتی دشمنان شبهه‌افکنی پیرامون عقاید شیعه درباره مهدویت است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: بعضا افراد خودی از خواص هم نسنجیده سخنگوی آنان می‌شوند و با تعیین وقت ظهور که مورد رد و لعن آن حضرت است و تعیین و مشخص کردن مصداق یاران آن حضرت، راه انحراف پیش گرفته و اعتقاد به مهدویت را خدشه‌دار می‌کنند.

فاتحی اضافه کرد: پاسخ به شبهاتی از قبیل انتصاب امام در کودکی، فلسفه غیبت، طول عمر و نحوه قیام آن حضرت با شمشیر در برابر سلاح‌های پیشرفته و بمب‌های هسته‌ای و . . . در ایام شعبانیه سو‍ژه تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه شده و چون ایجاد این شبهات در این موارد تازگی ندارد و از قدیم الایام بوده است و پاسخ آنها قبلا در کتبی همانند دادگستر جهان، سیمای آفتاب، امام مهدی از ولادت تا ظهور، امامت و مهدویت، گفتمان مهدویت و ... داده شده است.

وی ادامه داد: این روز و همه ایام نورانی شعبان را به مستضعفان و ملت‌های تحت ستم به ویژه مسلمین جهان و ملت شریف ایران و مردم ولایتمدار استان بوشهر که با مبارزات خود زمینه قیام آن حضرت را فراهم می‌کنند تبریک و شادباش عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول