اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت موعود در سیستان‌وبلوچستان:

‌موج بیداری اسلامی ‌مقدمه برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت موعود در سیستان ‌و بلوچستان گفت: امیدواریم موج بیداری اسلامی که شماری از کشورهای مسلمان جهان را در برگرفته است مقدمه برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) باشد.

‌موج بیداری اسلامی ‌مقدمه برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حبیب‌الله لکزایی چهارشنبه شب در مراسم آغازین همایش ملی مهدویت در تالار فردوسی دانشگاه سیستان‌و بلوچستان اظهار داشت: سلامت یک جامعه در گرو ترویج و انتقال فرهنگ مهدویت به نسل نو و تربیت آنان به عنوان نو منتظران ظهور حضرت مهدی در جامعه است.

وی افزود: اگر در مسیر الهی چهار عنصر رهبری، دین، مردم و حکومت هدایت شوند، جامعه‌ای سالم به وجود می‌آید و انسان‌ها در این جامعه به سعادت دست می‌یابند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت موعود در سیستان‌و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه ملت ایران از این چهار عنصر که در مسیر فرامین قرآن کریم و رضایت خداوند باریتعالی قرار دارد، برخوردار هستند.

لکزایی بیان داشت: بی‌شک ظهور امام زمان مرهون زمینه‌سازی و آمادگی عمومی مردم برای پذیرش ظهور آن حضرت است و مردمِ معقتد به مهدی موعود (عج)، باید زمینه را برای ظهور ایشان و برپایی حکومت اسلامی در جهان فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال معصومی را در نزد خود نگهداشته است که در زمان مقرر به وی اذن ظهور دهد تا حکومتی بر پایه عدل و قسط در دنیا برقرار سازد لذا آماده‌سازی جوامع اسلامی برای پذیرش آن حضرت ضروری است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت موعود در سیستان‌و بلوچستان افزود: امیدواریم موج بیداری اسلامی که شماری از کشورهای مسلمان جهان را در برگرفته است مقدمه برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) باشد. 

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول