اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم:

مفهوم انتظار برای کودکان ساده‌سازی شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: برای انتقال مفهوم انتظار به کودکان باید تلاش کنیم مفاهیم مهدوی را برای آنان ساده کنیم.

مفهوم انتظار برای کودکان ساده‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌ طلیعه ظهور، محمد مخلصی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: اینکه به مناسبت نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) نمایشگاهی برای عرضه کالاها و خدمات در رابطه با امام زمان(عج) برپا شده، حرکت بسیار مفید و ارزنده‌ای است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری که ویژگی‌های منتظر واقعی را برای مخاطبان تشریح می‌کند، عرضه شده و این چنین حرکت‌هایی می‌تواند برای ترویج فرهنگ انتظار بسیار مفید باشد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم ابراز داشت: این نمایشگاه‌ها باید به نحوی برگزار شود تا در مخاطب ایجاد فکر کند و تلنگری در روح او به وجود بیاورد تا به دنبال منتظر حقیقی شدن برود.

وی افزود: در هر کاری که قرار است مفهوم خاصی به مخاطب انتقال داده شود، باید مسئله گروه سنی مخاطب مورد لحاظ قرار گیرد.

مخلصی اضافه کرد: در اینگونه نمایشگاه‌ها باید متناسب با سن مخاطبان مختلف تلاش کنیم تا مفاهیم به آنان انتقال داده شود.

وی ادامه داد: برای کودکان باید با زبان خاص خودشان و استفاده از روش‌های جذاب، تلاش کنیم مفاهیم دینی را برای آنان ساده کنیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به اینکه کار برای کودکان باید در آنان تولید رفتار کند ابراز داشت: با استفاده از مصداق‌های قابل باور در زندگی فردی و اجتماعی می‌توان مفهوم انتظار را به گونه‌ای برای کودکان عینی کرد که تا بزرگسالی این موضوع در خاطرشان مانده و در نحوه نگرش آنها تاثیرگذار باشد.

وی عنوان کرد: سزاوار است مربیانی که در این زمینه کار می‌کنند و در چنین موقعیت‌های نمایشگاهی کار با کودکان را به عهده می‌گیرند، در این کار تجربه داشته و مهارت‌های مربوط به آن را کسب کرده باشند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول