اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قوی‌ترین مردان بافق مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات قوی‌ترین مردان شهرستان بافق با معرفی قهرمان به کار خود پایان داد.

قوی‌ترین مردان بافق مشخص شدند

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با اشاره به جایگاه ورزش در این شهرستان اظهار داشت: در مسابقات قوی‌ترین مردان بافق،گرامیداشت اعیاد شعبانیه، 13 ورزشکار به مدت دو روز در هشت آیتم در سالن ورزشی کوثر بافق به رقابت پرداختند.

عزیزالله عباسیان افزود: در پایان دور اول مسابقات، آقایان احمدعلی رنجبر با 50 امتیاز، محمدرضا فتاحی با 47 امتیاز، علی قاسمیان با 45 امتیاز و بهروز یزدان پرست با 42 امتیاز به مرحله دوم راه پیدا کردند.

وی گفت: این ورزشکاران در روز اول در چهار آیتم کُنده به وزن 90 کیلوگرم، چرخاندن لاستیک 320 کیلوگرمی، اسکات تعادلی با وزن 280 کیلوگرم به مسافت 12 متر و آیتم سه گانه شامل حمل دو عدد چمدان به وزن 110 کیلوگرم (در مجموع 220 کیلوگرم) چرخاندن لاستیک (یک دور) و برداشتن گوی 90 کیلوگرمی به رقابت پرداختند.

عباسیان عنوان کرد: در پایان روز دوم نیز ورزشکاران راه یافته به مرحله نهایی در چهار آیتم رقابت کردند که علی محمد رنجبر با 98 امتیاز، محمدرضا فتاحی با 95 امتیاز و بهروز یزدان پرست با 89 امتیاز به ترتیب عنوان اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند و آقایان علی قاسمیان با 79 امتیاز، ابراهیم قاسمیان با 77 امتیاز به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق بیان داشت: این مسابقات برای نخستین بار و به منظور ارج نهادن به ورزشکاران جوانان بافقی با کیفیتی بسیار خوب انجام شد و امیدواریم در آینده با برنامه‌ریزی بهتر، شاهد برگزاری مسابقات استانی در شهر بافق باشیم.

به گزارش فارس، این مسابقات با همکاری هیئت بدنسازی و پرورش اندام بافق، اداره ورزش و جوانان و موسسه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد که با استقبال بسیار خوب ورزشکاران و ورزش‌دوستان بافقی همراه بود.

انتهای پیام /خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول