اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیکار قوی‌ترین مردان در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: دوره جدید مسابقات قوی‌ترین مردان به مناسبت گرامیداشت ایام پر خیر و برکت ماه شعبان و جشن میلاد با سعادت حضرت امام مهدی (عج) با حضور چهره‌های برتر این رشته در قم آغاز شد.

پیکار قوی‌ترین مردان در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در این مسابقات که میزبان و برگزار‌کننده آن هیئت ورزش‌های بدنسازی و پرورش اندام استان قم است و ورزشکارانی از استان‌های دیگر کشورمان حضور دارند، مدعیان از امروز در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا برترین‌ها مشخص شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم، پیکارهای قوی‌ترین مردان در سه وزن 90، 105 و منهای 105 کیلوگرم در بوستان تفریحی ورزشی قم برگزار خواهد شد تا نفرات برتر هر سه وزن شناسایی شوند.

ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و پیش‌بینی می‌شود با توجه به جذابیت بسیار بالای رقابت مدعیان در آیتم‌های مختلف دوره‌های قبل، تماشاگران بسیار زیادی به مجموعه تفریحی ورزشی علوی قم آمده و از نزدیک مسابقات را به نظاره بنشینند.

تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در مجموع نزدیک به 70 نفر است که این تعداد ورزشکار به نسبت تقریبا نزدیک به هم در هر سه وزن قرار دارند و جدالی نزدیک و نفس‌گیر را در مرحله نخست این رقابت‌ها در قم آغاز کرده‌اند.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم در حاشیه آغاز این دوره از پیکارها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، به وضعیت این هیئت اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر باشگاه‌های زیادی زیر نظر هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان با داشتن مجوز در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت دارند.

قدرت‌الله باقری در ادامه بیان داشت: خوشبختانه با توجه به تعداد زیادی علاقمند به ورزش و ورزشکارانی که در سطح باشگاه‌های استان فعال هستند، آمار ورزشکاران این رشته در استان روندی رو به افزایش دارد و این جای بسی خوشحالی است، در حالی که این مهم زمینه افزایش آمار بیمه‌شدگان ورزشی استان را به دنبال داشته است.

وی در رابطه با داوران و مربیان افزود: هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم در حال حاضر در بخش داوری و مربیگری کمبود خاصی ندارد و اکنون چهره‌های موفقی در رشته‌های بدنسازی، پرس سینه، قوی‌ترین مردان، پرورش اندام و پاورلیفتینگ در این هیئت فعالیت دارند.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به مقام‌های به‌دست آمده توسط ورزشکاران قمی عنوان کرد: عناوین مختلفی هم در مسابقات برون مرزی اعم از پیکارهای بین‌المللی، آسیایی و جهانی و هم در رقابت‌های کشوری تمام رده‌های سنی از افتخارات این هیئت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول