اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت وشووی قیروکارزین:

ورزش وشوو حمایت نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت ووشوی شهرستان قیروکارزین گفت: از ورزش‌هایی مانند وشوو در این شهرستان حمایت نمی‌شود، در حالی که شاهد هزینه‌های میلیاردی در فوتبال هستیم.

ورزش وشوو حمایت نمی‌شود

جعفر قائدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین پیرامون وضعیت باشگاه کونگ فو شائولین قیروکارزین اظهار داشت: این باشگاه در سال 85 تاسیس شده و اکنون دارای 130 عضو سازمان یافته است و از سال 86 در مسابقات استانی و کشوری شرکت می‌کند.

وی با اشاره به قهرمانی تیم کونگفو شائولین قیروکارزین در مسابقات استانی سال 88 با کسب 9 مدال طلا، 10 نقره و پنج برنز اضافه کرد: موفقیت‌های این تیم با کسب مقام نخست این استان در بخش تالو دوئلین و در مسابقات استانی سال 89 ادامه یافت و به‌عنوان نماینده فارس برای مسابقات کشوری زنجان برگزیده شدیم.

قائدی ادامه داد: کم‌توجهی مسئولان امر سبب شد که به بهانه تامین نشدن اعتبار لازم از مسابقات زنجان جا بمانیم و فرصت بروز استعدادهای این استان را در این مسابقات از دست بدهیم.

مسئول هیئت ووشوی شهرستان قیروکارزین با اشاره به اعزام تیم کونگ‌فو شائولین این شهرستان به عنوان نماینده استان فارس در سال 89 به مسابقات کشوری در شهرستان مرند آذربایجان‌شرقی بیان داشت: در این مسابقات به‌عنوان نماینده استان فارس و با درخشش جاسم اسدی، ماشاالله افرا و سعید اشرفی مقام دوم کشور را در بخش تالو دوئلین کسب کردیم و در همین مسابقات سانداکار نوجوان تیم محسن سرداری نیز به مقام سوم کشوری دست یافت.

وی از انتخاب جاسم اسدی در بخش تالوی این مسابقات برای شرکت در مسابقات بین‌المللی آلمان خبر داد و گفت: وی اکنون تمرینات خود را زیر نظر مسئول سبک «شائولین چوان ووشو» این استان  ناصر کرمی دنبال می‌کند تا در سال جاری به مسابقات آلمان اعزام شود.

قائدی با اشاره به شرکت تیم این باشگاه در بخش ساندا در تیرماه و تالو در مردادماه سال جاری به مسابقات المپیاد ایرانیان در شیراز تصریح کرد: در بخش ساندا آقایان حامد رفیعی، محسن سرداری، مهران قائدی، حمیدرضا مرادی شولی و در بخش تالو نیز جاسم اسدی، ماشاالله افرا، سینا انصاری، سعید اشرفی، افشین اسدی، محمد حسنی، علیرضا صفری، علی همتی، محمدرضا هدایت، سینا رحیمی‌تبار، محمدصادق قاسمی، و مهدی عسکری به این مسابقات اعزام می‌شوند.

مسئول هیئت ووشوی شهرستان قیروکارزین از بی‌مهری نسبت به ورزشکاران این رشته ورزشی که همیشه ایران در آن حرف برای گفتن در جهان دارد گلایه کرد و ادامه داد: در شرایطی که برای فوتبال که سال‌هاست موفقیتی برای کشور کسب نکرده در رده‌های مختلف خرج‌های میلیاردی می‌شود اما، باشگاه ما با پول توجیبی بچه‌های تیم اداره شده و ضمن نداشتن محیط مناسبی برای تمرینات بیشتر هزینه‌های باشگاه و اعزام‌های تیم نیز توسط خودشان تامین می‌شود.

وی در پایان افزود: اگر مسئولان استانی و کشوری توجه ویژه‌ای به ظرفیت‌های این رشته ورزشی در شهرستان‌ها نداشته باشند ضمن بی‌انگیزه کردن ووشوکاران استعدادهای درخشانی را برای حضور در مسابقات کشوری و جهانی از دست می‌دهیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول