اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران اصفهان:

تنها 12 درصد طلب بازنشستگان فرهنگی پرداخت شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: در حال حاضر تنها حدود 12 درصد از طلب پنج ساله فرهنگیان بازنشسته پرداخت شده است.

تنها 12 درصد طلب بازنشستگان فرهنگی پرداخت شده است

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگیان بازنشسته از پنج سال پیش تاکنون یک میلیارد و 830 میلیون تومان از دولت طلب دارند، اظهار کرد: درصدی از این بدهی در ابتدای سال جاری پرداخت شده و طی روز‌های گذشته نیز حدود هشت درصد از این بدهی پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اینکه هر کدام از فرهنگیان بازنشسته حدود 2 تا 3 میلیون تومان از دولت طلبکار هستند، ادامه داد: فرهنگیان بازنشسته روش‌های پرداختی دولت را قبول ندارند و دولت با روش پیش گرفته در پرداخت این مطالبات تنها به بازنشستگان فرهنگی ظلم می‌کند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر تنها حدود 12 درصد از طلب پنج ساله فرهنگیان بازنشسته پرداخت شده است، اما این قشر از جامعه صدقه‌بگیر دولت نیستند.

وی با بیان اینکه طلب فرهنگیان بازنشسته از حقوق مسلم این افراد است، افزود: این افراد برای دریافت مطالبات خود از سوی دولت مظلوم واقع شده‌اند و طلب فرهنگیان بازنشسته به صورت قطره‌چکان از سوی دولت به حساب این افراد واریز می‌شود.

روستایی روش‌های پرداختی دولت را توهین به این افراد می‌داند، تاکید کرد: ارزش طلب واقعی فرهنگیان بازنشسته از سوی دولت پس از پنج سال انتظار کاهش یافته است و دولت با این افراد همانند صدقه‌بگیران برخورد می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول