اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی آمل خبر داد

برگزاری مسابقات کشتی نونهالان مازندران در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل گفت: مسابقات قهرمانی کشتی نونهالان مازندران به میزبانی آمل برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات کشتی نونهالان مازندران در آمل

قدرت‌الله نهاوندیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل از میزبانی این شهرستان برای مسابقات قهرمانی کشتی نونهالان استان مازندران خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات نونهالان مازندران در دو رشته آزاد و فرنگی و افزود: از بعدازظهر فردا سه‌شنبه وزن‌کشی این دوره از رقابت‌ها آغاز می‌شود.

نهاوندیان با اشاره به اینکه مسابقات نونهالان مازندران در خانه کشتی آمل برگزار می‌شود، تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری این دوره از مسابقات در رشته آزاد دنبال می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم حدود 200 کشتی‌گیر آزادکار مازندران در آن به رقابت بپردازند.

این مسئول در مورد برگزاری مسابقات رشته فرنگی یادآور شد: روز جمعه نیز میزبان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان مازندران هستیم که در آن بیش از 100 فرنگی‌کار از سراسر استان به روی تشک می‌روند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل تصریح کرد: معمولا شهر میزبان این رقابت‌ها می‌تواند در مسابقات از دو تیم بهره ببرد و ما هم برای اینکه نونهالان آملی بیشتری این دوره از رقابت‌ها را تجربه کرده و درگیر آن باشند تا در آینده بتوانند درس‌های زیادی از آن بگیرند میزبانی این دوره را پذیرفتیم که این امر یکی از دلایل پذیرفتن میزبانی این رقابت‌ها بود.

نهاوندیان از اعزام مدال‌آوران و قهرمانان این دوره از رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشور خبر داد. 

وی ابراز امیدواری کرد: این دوره از رقابت‌ها بتواند برای کشف استعدادهای درخشان کشتی برای اعزام به تیم‌های ملی کشورمان موثر باشد و با فراهم آوردن امکانات لازم بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای ورزش کشتی مازندران باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول