اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج استخدام کادر درمانی سمنان اعلام نشد

اکثر داوطلبان توانمندی‏‌های عمومی را کسب نکردند

خبرگزاری فارس: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان، علت تاخیر در اعلام نتایج استخدام کادر درمانی در سمنان را کسب نکردن حد نصاب توانمندی‏‌های عمومی توسط اکثر داوطلبان اعلام کردند.

اکثر داوطلبان توانمندی‏‌های عمومی را کسب نکردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نتایج آزمون استخدام نیروی انسانی در کادر درمانی شهرستان‏‌های سمنان، مهدیشهر، دامغان، گرمسار و آرادان که قرار بود دهم تیر اعلام شود، هنوز مشخص نشده است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان که شهرستان‏‌های سمنان، مهدیشهر، دامغان، گرمسار و آرادان را زیر پوشش دارد، صبح روز 26 خرداد ماه امسال آزمون استخدام نیروی انسانی در کادر درمانی خود را با حضور داوطلبان برگزار کرد.

این آزمون با حضور داوطلبان در مجتمع آموزشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان در کیلومتر پنج جاده دامغان و در یک مرحله برگزار شد و قرار بود نتایج آن روز گذشته یعنی دهم تیر ماه به اطلاع داوطلبان برسد اما هنوز خبری از اعلام نتایج نیست.

به گزارش فارس زمان پاسخگویی به 90 سؤال عمومی، 60 دقیقه برای پاسخگویی به 45 سؤال تخصصی 45 دقیقه تعیین شده بود که سؤالات عمومی دارای ضریب یک و سؤالات تخصصی دارای ضریب 2 بود.

ارزش سؤالات در این آزمون یکسان است و هر سؤال فقط یک پاسخ صحیح دارد و اگر برای یک سؤال دو محل پاسخ یک گزینه پر شده باشد، هر چند یکی از آنها صحیح باشد، آن پاسخ به هر حال غلط تلقی خواهد شد.

آزمون استخدام نیروی انسانی در کادر درمانی سمنان نمره منفی نداشت و داوطلبان می‏‌توانستند پس از اطمینان از صحیح بودن پاسخ، جواب را در پاسخنامه به شکل صحیح وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در حالی که داوطلبان استخدام نیروی انسانی در کادر درمانی سمنان درباره نتایج آزمون خود پرس‏‌وجو می‏‌کنند، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان اعلام کرد که اکثر داوطلبان این آزمون 60 درصد توانمندی‏‌های عمومی را کسب نکرده‏‌اند.

پیگیری‏‌های خبرنگار فارس حاکی است با الصاق نواری در سایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان اعلام شده است که پیرو برگزاری آزمون استخدامی 26 خرداد 1391 نظر به اینکه اکثریت داوطلبان حد نصاب 60 درصد توانمندی‏‌های عمومی را کسب نکرده‏‌اند، اعلام نتایج تا اطلاع ثانوی منتفی است.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان همچنین بیان کردند: تا ارائه راه‌حل مناسب از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نتایج این آزمون اعلام نخواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان پیش‏تر به فارس گفته بود: 47 درصد داوطلبان استخدامی که در آزمون رسمی استخدام نیروی انسانی در کادر درمانی این دانشگاه شرکت کرده‏‌اند، شانس قبولی دارند.

فرشید فریور اظهار کرد: 306 نفر در این آزمون شرکت کرده‏‌اند که از این تعداد 145 نفر شانس قبولی دارند.

وی تصریح کرد: از هر دو جنسیت مذکر و مؤنث در آزمون استخدام کادر درمانی که امروز برگزار شد، داوطلب وجود داشت و این افراد در رشته‏‌های مختلف متقاضی استخدام هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان با بیان اینکه اولویت استخدام به ترتیب با نیروهای بومی شهرستان، استان و سپس سایر افراد است، زمان اعلام نتایج اولیه این آزمون را که بر روی سایت دانشگاه به آدرس www.sem-ums.ac.ir منتشر خواهد شد، دهم تیر ماه اعلام کرد.

فریور افزود: در آزمون امروز، متقاضیان رشته‏‌های پزشکی عمومی، پزشک متخصص، پرستار، کارشناس رادیولوژی، توان‌بخشی، کاردان آزمایشگاه و اتاق عمل، مسئول پذیرش و مدارک پزشکی، مددکار بخش بهداشت و درمان، کارشناس بهداشت محیط، کاردان و کارشناس هوش‏بری و ... حضور داشتند.

وی همچنین از بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانداری سمنان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان از نحوه برگزاری این آزمون خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان افزود: داوطلبان قبول شده در مرحله نخست آزمون استخدامی موظف هستند تا مدارک قید شده در آگهی استخدام را در روزهای 11، 12،13 ،14 و 17 تیر ماه به کارگزینی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ـ درمانی سمنان حضوراً ارائه دهند و رسید دریافت کنند.

فریور ادامه داد: در صورت عدم تحویل مدارک در تاریخ‏‌های ذکر شده، مراتب به منزله انصراف تلقی می‏‌شود.

وی گفت: پذیرفته‌‌شدگان مرحله نخست آزمون به میزان 1.5 برابر مجوزهای استخدام پس از کسب حد نصاب امتیاز علمی برای طی مراحل گزینش معرفی خواهند شد، از این‌رو صرف تکمیل فرم مشخصات فردی و تشکیل پرونده به منزله قبولی نهایی نبوده و هسته گزینش پس از بررسی سوابق افراد به استناد تبصره 2 ماده 2 قانون گزینش کشور با اعمال ضابطه انتخاب اصلح نسبت به معرفی نفرات پذیرفته شده اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پذیرفته‏‌شدگان نهایی برای دریافت فرم مشخصات فردی از طریق سایت هیات مرکزی گزینش به آدرس http://selection.behdasht.gov.ir مراجعه و فرم مربوطه را دریافت و تکمیل و همراه با مدارک ذیل حداکثر تا تاریخ یک هفته بعد از اعلام نتیجه نهایی آزمون به هسته گزینش تحویل و یا از طریق پست سفارشی به آدرس هسته گزینش به نشانی سمنان ـ بلوار بسیج ـ ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ارسال کنند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول