اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری آزمون رسمی

استخدام نیروی انسانی در کادر درمانی سمنان آغاز شد

خبرگزاری فارس: استخدام نیروی انسانی در کادر درمانی شهرستان‏های سمنان، مهدیشهر، دامغان، گرمسار و آرادان با برگزاری آزمون رسمی آغاز شد.

استخدام نیروی انسانی در کادر درمانی سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سمنان که شهرستان‏های سمنان، مهدیشهر، دامغان، گرمسار و آرادان را زیر پوشش دارد، ظهر امروز آزمون استخدام نیروی انسانی در کادر درمانی خود را با حضور داوطلبان برگزار کرد.

این آزمون امروز با حضور داوطلبان در مجتمع آموزشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سمنان در کیلومتر پنج جاده دامغان و در یک مرحله برگزار شد.

زمان پاسخ‏گویی به 90 سئوال عمومی، 60 دقیقه و برای پاسخ‌گویی به 45 سئوال تخصصی، 45 دقیقه تعیین شده بود که سئوالات عمومی دارای ضریب یک و سئوالات تخصصی دارای ضریب دو بود.

ارزش سئوالات در این آزمون یکسان است و هر سئوال فقط یک پاسخ صحیح دارد و اگر برای یک سئوال، دو محل پاسخ یک گزینه پر شده باشد، هر چند یکی از آنها صحیح باشد، آن پاسخ به هر حال غلط تلقی خواهد شد.

آزمون استخدام نیروی انسانی در کادر درمانی سمنان نمره منفی نداشت و داوطلبان می‏توانستند پس از اطمینان از صحیح بودن پاسخ، جواب را در پاسخ‏نامه به شکل صحیح وارد کنند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول