اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بارش شدید باران رخ داد

وقوع سیل در شهرستان فیروزکوه

خبرگزاری فارس: بارش شدید باران در شهرستان فیروزکوه در نهایت به روان شدن سیل در برخی نقاط این شهرستان انجامید.

وقوع سیل در شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز به دلیل بارش شدید باران‏های تابستانی در منطقه فیروزکوه، سیل در برخی نقاط روان شد.

منشأ سیل، روستاهای "ارو" و "طرود" گزارش و به دلیل حجم بسیار زیاد آن، خساراتی به سربندها و انهار زراعی و ابنیه راه‏ها وارد شده است.

در حال حاضر، همه عوامل امدادی و راهداری با هماهنگی ستاد بحران شهرستان فیروزکوه با حضور در مناطق سیل‏زده و انجام اقدامات اولیه نسبت به بازگشایی راه‏های اصلی و فرعی و هدایت آب‏های سطحی، در حال صورت دادن اقدامات لازم هستند.

اطلاع‏رسانی لازم به ساکنان و باغداران حاشیه رودخانه‏ها از طریق شهرداری و بخشداری مرکزی فیروزکوه به منظور دور شدن از نقاط سیل‏خیز برای حفظ جان افراد در حال انجام است.

نیروهای امدادی از جمله هلال‌احمر، اورژانس، عوامل راهداری، بسیج، نیروهای انتظامی، پلیس راه و آتش‏نشانی به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی در صحنه حضور دارند.

روستاهای طرود، ارو، سرانزا، کمند، سیاه ده، منطقه سرخه‏دشت، مهاباد، خمده و زرین‏دشت با وقوع سیل دچار خسارت شده‏اند.

همچنین تردد مردم در سطح شهرستان فیروزکوه با مشکل مواجه شده است و امکان عبور و مرور وسایل نقلیه از جمله در خیابان تختی این شهر وجود ندارد.

هم‏اکنون سعید افشارنادری، فرماندار فیروزکوه برای بازدید از مناطق سیل‏زده عازم روستاهای مبدأ سیل شده است و همه عوامل امدادی، انتظامی و بسیج و مجموعه ستاد بحران شهرستان فیروزکوه در آماده‏باش کامل برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وقوع سیل به سر می‏برند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول