اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

درخواست خانواده‌های مصری از مرسی برای آزادی زندانیان دربند آل‌سعود

خبرگزاری فارس: خانواده های اتباع مصری بازداشتی در عربستان خواستار رسیدگی محمد مرسی به مساله بازداشت بدون تفهیم اتهام شهروندان مصری در زندان های سعودی شدند.

درخواست خانواده‌های مصری از مرسی برای آزادی زندانیان دربند آل‌سعود

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری "الیوم السابع" خانواده های زندانیان مصری در عربستان صبح امروز یکشنبه به کاخ ریاست جمهوری می روند تا درخواست دیدار با محمد مرسی را داشته باشند.

این شهروندان مصری خواستار گفت وگوی رئیس جمهور کشورشان با مقامات سعودی برای آزادی اعضای خانواده و نزدیکان خود و ده ها تن دیگر از اتباع مصری هستند که بدون تفهیم اتهام و محاکمه در زندان های سعودی به سر می برند.

"ممدوح الدمرداش" پدر یکی از این بازداشتی ها تاکید کرد مساله مصری های بازداشتی در زندان های سعودی از سال ها پیش مطرح است و ما خواستار آزادی فرزندان و نزدیکان خود و یا محاکمه عادلانه آنها هستیم.

وی افزود: ما به اظهارات رئیس جمهور منتخب مصر امیدوار شدیم که وعده داده است شیخ عمر عبدالرحمن که در آمریکا زندانی است و دیگر بازداشتی ها را آزاد می کند و قول داده است که شرافت مردم مصر در خارج از کشور محفوظ بماند.

الدمرداش تصریح کرد که فرزندش عبدالله از سه سال پیش بدون محاکمه و تفهیم اتهام در زندان عربستان به سر می برد و ما از محمد مرسی می خواهیم برای آزادی آنها اقدام کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول