اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور فرهنگی و روابط عمومی پارس جنوبی:

سند جامع فرهنگی منطقه ویژه پارس تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس امور فرهنگی و روابط عمومی پارس جنوبی گفت: سند جامع فرهنگی منطقه ویژه پارس بر اساس مطالبات کارکنان شاغل در صنعت نفت تدوین می‌شود.

سند جامع فرهنگی منطقه ویژه پارس تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حسین قربانی بعد از ظهر امروز در نشست با امام جمعه عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم صنعتی و اقتصادی کشور است و در کنار فعالیت‌های اقتصادی باید نسبت به گسترش مسایل فرهنگی نیز اهتمام ورزیم.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تاکید بر لزوم ارتقاء جایگاه فرهنگی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در سطح منطقه افزود: تهیه، تنظیم و تدوین سند جامع فرهنگی منطقه ویژه پارس بر اساس مطالبات کارکنان شاغل در صنعت نفت، مردم و ذی‌نفعان کلیدی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس است.

قربانی تصریح کرد: این امر مهم با راهنمایی امام جمعه محترم بخش عسلویه و روحانیت معزز مستقر در منطقه عملیاتی خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش روحانیت در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اضافه کرد: بدون تردید با همراهی امام جمعه محترم و سایر روحانیون معزز مستقر در منطقه، این سازمان و روابط عمومی آن در راستای ارتقاء فرهنگ منطقه گام‌های مهمی برمی‌دارد.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس گفت: برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی و مذهبی از مهم‌ترین فعالیت‌های جاری و اجرایی در سال جاری در این منطقه است.

قربانی یادآور شد: جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین در رمضان امسال با حضور قاریان و حافظان قرآنی در مرکز همایش‌های خلیج فارس عسلویه برگزار خواهد شد که قطعاً در این جشنواره شاهد معرفی استعدادهای قرآنی خواهیم بود.

وی افزود: در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس و با هدف حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جشنواره‌های شعر و تئاتر دفاع مقدس در محدوده استانی و با حضور هنرمندان سراسر استان و استعدادهای منطقه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمد هاشمی‌نژاد امام جمعه عسلویه نیز در این نشست ضمن تقدیر از نگاه فرهنگی به منطقه از خداوند متعال برای تمام فعالان عرصه فرهنگ و خدمت‌رسانی به مردم آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول