اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب تاکید کرد

ضرورت انجام کارهای کارشناسی به جای شعارهای عوام‌فریبانه

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب بر انجام کارهای کارشناسی به جای سردادن شعارهای پوپولیستی و عوام‌فریبانه تاکید کرد.

ضرورت انجام کارهای کارشناسی به جای شعارهای عوام‌فریبانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مسعود سعادتی بعدازظهر امروز در نخستین سخنرانی خود در جمع مدیران و روسای ادارات شهرستان سراب با ترسیم منشور کاری خود اظهار کرد: کسب رضایت مردم، خدمت تمام وقت به آنها و کمک به توسعه و عمران منطقه باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

وی افزود: تا زمانیکه این دو هدف تحقق می‌یابد و عملکرد مدیران در این راستا ارزیابی شود این مدیران مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

فرماندار سراب هشدار داد: چنانچه انحرافی در مسیر خدمتگزاری به مردم و جدیت در رسیدن به اهداف ترسیم شده ارگان مورد نظر مشاهده شود اجازه مماشات و کنار آمدن با مدیر متخلف را نداریم.

سعادتی با اشاره به مثبت‌اندیشی و پرهیز از مچ‌گیری‌های بیهوده تصریح کرد: ضمن بیان نقاط مثبت باید با وحدت و همدلی بر نقاط ضعف‌ها فائق آییم.

این مقام ارشد اجرایی شهرستان، از رصد عملکرد دستگاه‌های دولتی خبر داد و بیان داشت: سنجش میزان رضایتمندی مردم به طرق مختلف، بررسی جایگاه و رتبه‌کاری دستگاه دولتی در سطح استان و کشور از جمله ابزارهای نظارتی فرمانداری است.

رئیس شورای اداری شهرستان سراب افزود: وحدت، همدلی و تعامل سازنده بین‌بخشی زمینه‌ساز شکل‌گیری فضای کار و تلاش در شهرستان است.

سعادتی یادآور شد: کارهای عوام‌فریبانه و شعارهای پوپولیستی در منشور کاری وی جایی ندارد و کارهای کارشناسی شده و علمی مدنظر قرار خواهد گرفت.

سعادتی، از نبود فرهنگ توسعه‌ای در شهرستان سراب انتقاد کرده و یکی از علت‌های عقب‌ماندگی این شهرستان را همین موضوع عنوان کرد.

فرماندار سراب اضافه کرد: نباید با ناهمگونی و ناهماهنگی‌های بین‌بخشی سرمایه‌گریزی را از منطقه شاهد باشیم. در تفسیر قانون و بخشنامه‌های دولتی باید جانب مردم را بگیریم و با نیت کمک کردن به توسعه و پیشرفت گام برداریم.

سعادتی با اشاره به محدود بودن بودجه استانی از نماینده مردم سراب خواست تا با رایزنی و تلاش‌های خود زمینه جذب بودجه‌های ملی را برای شهرستان فراهم کند. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول