اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد

تغییر استاندار قم همه فعالیت‌ها را متزلزل می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه دولت باید در تصمیم خود مبنی بر تغییر استاندار قم تجدید نظر کند گفت:‌ تغییر استاندار قم همه فعالیت‌ها و خدمات قابل توجه دولت در استان را متزلزل می‌کند.

تغییر استاندار قم همه فعالیت‌ها را متزلزل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی ظهر امروز در دیدار با نمایندگان اصناف استان قم اظهار کرد: باید از کسبه و بازاریان استان که نسبت به قم حساس بوده و مراقب هستند انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشود، تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه قم حرم اهل‌بیت(ع) است و استان از گذشته مورد توجه بوده است تصریح کرد: اگر می‌خواهید به قم که خاستگاه انقلاب اسلامی است احترام گذارید، باید مردم این استان را تکریم کنید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قم هر ساله در ایام نیمه شعبان سه میلیون زائر دارد اضافه کرد: این استان سالانه پذیرای 20 میلیون زائر کریمه اهل‌بیت(ع) است.

آشتیانی ضمن تقدیر از خدمات دولت و شخص رئیس جمهور گفت: تلاش‌هایی که در این دولت برای توسعه قم صورت گرفته است و بودجه‌هایی که به قم تزریق شده قابل تقدیر است و با دولت‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

وی با تاکید بر اینکه دولت با تغییر استاندار قم، تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های خود را زیر سئوال می‌برد اظهار کرد: استان اکنون باید آماده پذیرایی میلیونی از عاشقان و دوستداران اهل‌بیت(ع) باشد اما با تغییر استاندار قم تمام فعالیت‌ها متزلزل شده است.

نماینده مردم قم در خانه ملت تصریح کرد: فردی که به استانداری قم منصوب شده است نمی‌تواند در این مدت اندک کاری کند.

آشتیانی با بیان اینکه تغییر استاندار قم هیچ‌گونه قابل توجیه نیست اضافه کرد: این تغییر به آبروی قم و مردم استان در دنیا لطمه وارد می‌کند.  

وی با اعلام ابراز نگرانی برخی مراجع تقلید از تغییر استاندار قم اظهار کرد: آیت‌الله نوری‌همدانی و آیت‌الله مکارم‌شیرازی ابراز نگرانی و گلایه خود را نسبت به این تغییر اعلام کرده‌اند.

آشتیانی با اشاره به اینکه مراجع عظام تاکید کرده‌اند پشتیبان مردم قم هستند اضافه کرد: متاسفانه برای تغییر نماینده دولت در قم هیچ‌گونه مشورتی با نمایندگان مردم و علما صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در جریان تغییر استاندار قم شأن مردم قم رعایت نشده است اضافه کرد: در موقعیتی که رسانه‌های دنیا به دنبال سوءاستفاده هستند، این تغییرات زیبنده نیست.

رئیس فراکسیون روحانیون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار در هر استانی تابلوی نظام و دولت است تصریح کرد: اگر استاندار قم خوب عمل کند، باعث افتخار دولت است.

آشتیانی با بیان اینکه انتخاب مسئولان حق رئیس جمهور است خاطر نشان کرد: اگر قرار است کسی منصوب شود باید در شأن قم باشد، زیرا اداره قم برابر اداره کل کشور است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان روز گذشته امام جمعه قم در نماز جمعه گفت: مردم، مراجع، ائمه جمعه و مسئولین دلسوز نظام هستند و شما با این تصمیم می‌خواهید مقابل آنها ایستادگی کنید؟   

وی ادامه داد: امیدواریم هم‌فکری و توصیه‌ها نتیجه دهد و سابقه نداشته است ندای مردم قم، مراجع و امام جمعه بلند شود و ترتیب اثری داده نشود.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول