اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از کش و قوس‌های فراوان

شهردار جدید کاکی مشغول به کار شد

خبرگزاری فارس: پس از کش و قوس‌های فراوان، نهایتا حسین اسکندی به‌عنوان شهردار جدید کاکی که طبق قانون منصوب شده بود از صبح امروز در دفتر شهرداری حاضر و مشغول به کار شد.

شهردار جدید کاکی مشغول به کار شد

فرماندار دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی، در ارتباط با آغاز به کار شهردار جدید کاکی گفت: برای شهردار جدید این شهر آرزوی توفیق دارم و مطمئنم با همت خود شهرداری کاکی را به سر منزل مقصود خواهد رساند.

سید علی هاشمی افزود: هدف نظام و مسئولان نظام خدمت صادقانه به مردم است و همه ما باید برای آبادانی شهر، شهرستان، استان و کشور تلاش کنیم.

هاشمی وحدت، اتحاد و یکدلی در بین تمام دستگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

امام جمعه کاکی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: انتظار مردم از شهردار جدید خدمت صادقانه است و مردم از مسئولان این انتظار را دارند تا با مردم شفاف سخن بگویند.

حجت الاسلام محمد محمدی افزود: با شناختی که از شهردار داریم انتظار می‌رود شاهد تحولی در شهر کاکی باشیم و ما نیز از این شهردار حمایت می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتی و شهر کاکی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در ارتباط با انتخاب شهردار طبق قانون با پیشنهاد شورای شهر و رأی شورا، شهردار معرفی و حکم ایشان به استانداری فرستاده می‌شود که این روال به خوبی انجام شد و چهار نفر از اعضای شورای شهر کاکی در یک نشست حسین اسکندری را به عنوان تنها گزینه جدید شهرداری کاکی معرفی کردند.

سید علی‌اکبر فاطمی افزود: نامه وی برای صدور حکم به استانداری بوشهر ارسال شد و حکم شهرداران بعد از بحث و بررسی توسط مجموعه استانداری و امور شهری صورت می‌گیرد و شخص استاندار حکم شهردار را ابلاغ می‌کنند که این کار بیش از دو ماه است صورت گرفته و اسکندری تنها به عنوان شهردار منصوب شد.

وی ادامه داد: پایان ماموریت خدمت شهردار سابق کاکی اعلام شده و با توجه به تلاش‌ها، کوشش‌ها و زحماتی که توسط شهردار صورت گرفت و کارنامه مثبتی که از عملکرد شهردار سابق وجود دارد از تمامی پرسنل خدوم و کارگران زحمتکش شهرداری که با اتحاد در طی این مدت کار کردند تا توانستند جلوه زیبا به شهر کاکی بدهند تقدیر می‌کنم.

لازم به ذکر است در ماه‌های اخیر بحث‌های زیادی در رسانه‌ها برای انتصاب شهردار کاکی و فعالیت شهردار سابق این شهر صورت گرفته بود اما امروز نهایتا حسین اسکندری به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول