اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

انجام فعالیت‌های قرآنی نیاز به بودجه فرهنگی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: انجام فعالیت‌های قرآنی نیاز به بودجه فرهنگی دارد.

انجام فعالیت‌های قرآنی نیاز به بودجه فرهنگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در شورای قرآنی شهرستان اسدآباد با بیان به اینکه برای ارتقای فرهنگ قرآن در جامعه باید دیدگاه‌های قرآنی از لحاظ محتوا و آثار سازنده آن را ترویج داد، اظهار داشت: لازمه داشتن زندگی و جامعه قرآنی آن است که جامعه نسبت به آیات قرآنی در حد نیاز آگاهی داشته باشد که این امر نیاز به اجرای کار فرهنگی و تخصیص بودجه دارد.

وی با تأکید بر اینکه تشویق حافظان و فعالان قرآنی موجب تقویت باورهای دینی، افکار عمومی و ایجاد انگیزه برای دیگر افراد جامعه می‌شود، افزود: اگر فرهنگ قرآن در جامعه بیشتر شود اشتیاق جوانان به مسائل قرآن زیاد می‌شود و این امر نیاز به بودجه برای اجرای کار فرهنگی در این زمینه دارد.

فرماندار اسدآباد همچنین با تأکید بر ارزیابی فعالیت قرآنی در ادارات و نهادهای مختلف تصریح کرد:  آنچه کار مثبت را در زمینه قرآنی استمرار می‌بخشد تشویق و ترغیب افراد است که باید اداراتی را که در این زمینه فعالیت دارند ارزیابی و تشویق کرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد نیز با اشاره به آیاتی از قرآن در خصوص توجه به قرآن اظهار داشت: قرآن به عنوان گنجینه بی‌نظیر و پشتوانه نظام اسلامی موجب هدایت مسلمانان برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی است.

حجت السلام و المسلمین موسی محبی در ادامه با ارائه گزارشی از اجرای مصوبات قبلی شورای قرآنی شهرستان، از چاپ و توزیع یک هزار نسخه  فصلنامه قرآنی در سال گذشته خبر داد و افزود: امسال نیز چهار برنامه با عنوان انسی با قرآن در چهار فصل سال با همکاری ادارات آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی،  دانشگاه آزاد  اسلامی، فرمانداری، شورای شهر و شهرداری برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول