اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عقد قرارداد دو ساله

صبای قم مدافع آلومینیوم هرمزگان را جذب کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم نهمین خرید خود برای لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور را باز هم از تیم آلومینیوم هرمزگان انجام داد.

صبای قم مدافع آلومینیوم هرمزگان را جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از تیم‌های تازه به لیگ برتر آمده فوتبال باشگاه‌های کشور محمدامین آرام‌طبع است که در واقع سومین خرید صبای قم از این تیم هرمزگانی محسوب می‌شود.

با وجود اینکه زمان اندکی تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور و آغاز بازی‌های فصل جدید جام خلیج فارس باقی مانده است، باشگاه صبای قم نیز با هدف پر کردن جای خالی بازیکنانی که از این تیم رفته‌اند، یک مهره دیگر به خدمت گرفت.

این در حالی است که صبایی‌ها با توجه به حضور در دو جام معتبر یعنی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، قطعا لیگی که در پیش دارند، بازی‌های آن سخت‌تر از لیگ گذشته پیش‌بینی می‌شود و به همین خاطر گل‌محمدی سرمربی جدید صبای قم تلاش می‌کند بازیکنان کارآمدی را به صبای قم بیاورد.

با توجه به مهره‌هایی که صبای قم تاکنون به خدمت گرفته است، به نظر می‌رسد این تیم در لیگ دوازدهم تیم بسیار خوبی خواهد بود زیرا در این تیم چندین بازیکن با تجربه و چهره‌های با انگیزه و جوان حضور دارند که ترکیبی کامل را برای یک تیم مدعی لیگ برتری تشکیل داده‌اند.

محمدامین آرام‌طبع توانایی بازی کردن در پست خط دفاعی را دارد و با توجه به شناختی که کادر فنی تیم صبای قم از این بازیکن دارد، یکی از مهره‌های کلیدی تیم صبا در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور به شمار می‌رود.

این در حالی است که قرارداد محمدامین آرام‌طبع مدافع جدید تیم فوتبال صبای قم، برای دو فصل با نماینده فوتبال قم به ثبت رسیده است و این بازیکن در کنار نفراتی همچون لطفی، حق‌جو، خداشناس، خلیلی، قدیری، بهمن طهماسبی و مهرداد طهماسبی یکی از مهره‌های جدید صبا نام گرفت.

آرام‌طبع مدافع فصل قبل تیم آلومینیوم هرمزگان در لیگ جدید در حالی در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم صبای قم بازی می‌کند که نماینده فوتبال قم علاوه بر لیگ برتر در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول