اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

1.5 میلیارد تومان به محور باغچه سادات تزریق می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی و با پیگیری‌های به عمل آمده مبلغ 1.5 میلیارد تومان برای تکمیل محور باغچه‌سادات سرفاریاب تزریق می‌شود.

1.5 میلیارد تومان به محور باغچه سادات تزریق می‌شود

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در طول چند روز گذشته به همراه استاندار سفری به شهرستان نوپای چرام داشتیم و پیگیر مشکلات این شهرستان شدیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این سفر پروژه دشت سید جمال‌الدین و خلیفه‌ای چرام مورد بازدید قرار گرفت که دارای 309 هکتار زمین بوده و پروژه آبیاری آن رسما افتتاح شد.

بزرگواری ادامه داد: در این سفر برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان چرام که مطالبه جدی مردم این شهرستان بود تصمیمات خوبی گرفته شد که به مدت دو سال دغدغه ما بود و البته قول دادند تا پایان تیرماه مرمت آن انجام شود.

وی به تشکیل کمیته کشاورزی این شهرستان نیز اشاره کرد و بیان داشت: در این کمیسیون مصوب شد که مقدار بیش از 7 میلیارد تومان از مبلغ کل 82 میلیارد تومان اختصاص یافته به بخش کشاورزی این استان به شهرستان چرام اختصاص داده شود.

این مسئول ادامه داد: اگر مسئولان این شهرستان از خود همت بیشتری نشان داده و در جذب این مقدار اعتبار درایت نشان دهند در آینده مبالغ دیگری نیز به کشاورزی این شهرستان تعلق خواهد گرفت که ما نیز چنین انتظاری از مسئولان این شهرستان به خصوص در حوزه کشاورزی داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چرام قطب کشاورزی این استان به شمار می‌رود که مسئولان آن باید همت و تلاش خود را برای اشتغالزایی و تولید بیشتر به این بخش معطوف بدارند.

عضو کمیسیون کشاورزی و آب و خاک مجلس شورای اسلامی به مبالغ اختصاص یافته تسهیلات کشاورزی به سه شهرستان حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: 23 میلیارد تومان به شهرستان کهگیلویه، بیش از 7 میلیارد تومان به شهرستان چرام و افزون بر 5 میلیارد تومان نیز به شهرستان بهمئی از کل این تسهیلات اختصاص یافت.

این نماینده مجلس در ادامه به نشست با شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: در این نشست در مورد لزوم تجهیز بستر درمانی 10 تختخوابی چرام بحث شد و همچنین بر این نکته تأکید شد که مناطق طسوج و پشته زیلایی و سرفاریاب مجهز به پزشک شوند.

بزرگواری به بازدید از محور سرفاریاب به باغچه‌سادات نیز اشاره کرد و ادامه داد: از قسمت آب حیات این محور بازدیدی شد که در آن‌جا پیمانکار با قدرت در حال انجام وظیفه بوده و قراردادی بین پیمانکار و استاندار و اداره راه بسته شد که بعد از ماه مبارک رمضان مبلغ 1.5 میلیارد تومان به پیمانکار داده شود تا 18 کیلومتری که اختیار پیمانکار بوده تکمیل شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی به تکمیل نهایی این جاده اشاره کرد و اذعان داشت: آن‌گونه که قول داده‌اند تا آذرماه امسال تقریبا عبور و مرور در این مسیر ممکن خواهد شد.

انتهای پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول