اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده بیش از 80 مدال پارالمپیک و جهانی:

استفاده بهینه از استعدادهای کشور نمی‌شود

خبرگزاری فارس: دارنده بیش از 80 مدال رنگارنگ پارالمپیک، جهانی، بین‌المللی و ملی گفت: از نیروی جوان و استعدادهای فراوان کشور به صورت بهینه استفاده نمی‌شود.

استفاده بهینه از استعدادهای کشور نمی‌شود

سید‌رمضان صالح‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه ایثارگران و رزمندگان برای حفظ اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد نبرد با دشمن شدند و هشت سال شجاعانه جنگیدند، گفت: جسم و جان شهداء برای آرمان‌های نظام اسلامی نثار شد تا جامعه‌ای سالم و مستقل داشته باشیم.

جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی که در عملیات ظفر به درجه جانبازی نائل شد، افزود: مدیریت صحیح، خودکفایی، دوری از صفات رذیله و اجرای دستورات دینی از اهداف ایثارگران برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بوده است.

وی با تاکید بر اینکه دروغ، تهمت، فساد مالی و اقتصادی از صفات شیطانی است، گفت: کم‌کاری و دوری از آرمان‌های امام راحل و دستورات مقام معظم رهبری از طرف مسئولان پذیرفته شده نیست.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی صالح زیراب با انتقاد از اینکه برخی مسئولان کم کاری‌ها و ضعف خود را به بهانه تحریم و مشکلات اقتصادی توجیه می‌کنند، افزود: از نیروی جوان و استعدادهای فراوان کشور به صورت بهینه استفاده نمی‌شود.

صالح‌نژاد یادآور شد: با برنامه‌ریزی هدفمند می‌توان در بخش‌های مختلف دامداری، کشاورزی و صنعتی به خودکفایی رسید و شرط آن نیز تعهد و برنامه‌ریزی و استفاده از همه توانمندی‌های جامعه است.

دارنده بیش از 80 مدال رنگارنگ پارالمپیک، جهانی، بین‌المللی و کشوری با اشاره به وجود جوانان متخصص بیکار در کشور، عنوان کرد: به بهانه‌های مختلف و عدم‌استفاده از توانمندی‌های جوانان آنان را خانه‌نشین و کشور را از توان‌شان محروم کردیم.

وی به دستاوردهای بزرگ جوانان ایران اسلامی در عرصه هسته‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: خودکفایی و ارتقای اقتصادی و رفع بیکاری سخت‌تر از دستیابی به انرژی هسته‌ای نیست.

صالح‌نژاد به وجود مدیران غیر‌متخصص با مدارک صوری انتقاد کرد و متذکر شد: با چنین مدیرانی نمی‌توان مدیریت صحیح و بهینه در جامعه انجام داد.

جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی، اذعان داشت: بی‌بند و باری‌های اجتماعی را هم باید در ضعف مدیریت مدیران جست‌وجو کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول