اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

حضور فوتسالیست‌های قمی در تیم دبیری تبریز

خبرگزاری فارس: سرمربی قمی تیم فوتسال دبیری تبریز از جذب بازیکنان مطرح فوتسال قم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور فوتسالیست‌های قمی در تیم دبیری تبریز

سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های بسیار خوبی که مسئولان باشگاه برای موفقیت تیم دارند و همچنین دلگرمی و حمایت همه جانبه‌ای که آنها نشان می‌دهند، امسال تیم قوی و منسجمی را روانه لیگ برتر فوتسال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از حضور در تبریز خاطرات بسیار خوبی دارد عنوان داشت: در سال‌های گذشته برای تیم دبیری تبریز بازی کرده‌ام و مسئولان این باشگاه نسبت به من اظهار لطف دارند و امیدوارم پاسخ اعتماد آنها را در لیگ این فصل بدهیم.

سرمربی قمی تیم فوتسال دبیری تبریز در ادامه از تلاش جدی برای تشکیل تیمی قوی و منسجم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان داشت: برای این منظور سعی داریم از چند بازیکن شایسته فوتسال قم نیز بهره ببریم.

وی یاد آور شد: بعد از اینکه حضور سیدوحید غیاثی کاپیتان تیم فوتسال صبای قم در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در تیم دبیری تبریز قطعی شد، با ابوالقاسم اروجی بازیکن آینده‌دار تیم‌های جوانان و امید ارم کیش قم نیز به توافق رسیده‌ایم.

غیاثی تصریح کرد: مقدمات حضور این بازیکن در تیم فوتسال دبیری تبریز مهیا شده است و اروجی دومین بازیکنی خواهد بود که به صورت رسمی به تیم ما می‌پیوندد تا در کنار حفظ بازیکنان موفق تیم فصل قبل، مهره‌های مورد نیاز خود را جمع‌آوری کنیم.

وی عنوان داشت: قطعا سطح رقابت‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بالاتر از دوره قبل و دوره‌های پیش از آن خواهد بود زیرا باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی انجام می‌دهند و به دنبال کسب نتیجه هستند.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال صبای قم در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در ادامه از همدلی و تلاش تمامی عوامل پرتلاش در باشگاه دبیری تبریز برای موفقیت تیم فوتسال دبیری در لیگ جدید خبر داد.

غیاثی عنوان کرد: کار بسیار سختی داریم اما هرگز در مقابل رقبای لیگ برتری حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود زیرا تمرینات خوبی را طراحی کرده و در نظر گرفته‌ایم و از هر نظر با آمادگی مطلوب گام به رقابت‌ها می‌گذاریم.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پنجم مرداد ماه با شرکت 16 تیم به شکل دوره‌ای آغاز می‌شود و طی آن در برنامه‌ای که از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام شده است، تیم فوتسال دبیری تبریز در گام نخست باید در دیداری خارج از خانه با تیم فوتسال شهید منصوری قرچک دیدار کند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول