اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله باریک‌بین در دیدار محسن رضایی:

مسئولان بیانات رهبری را عملیاتی کنند

خبرگزاری فارس: آیت‌الله هادی باریک‌بین امام جمعه قزوین در دیدار امروزمحسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان و دولت‌مردان با بهره‌گیری از بیانات مقام معظم‌ رهبری، این فرمایشات را عملیاتی کنند.

مسئولان بیانات رهبری را عملیاتی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این دیدار محسن رضایی شهر قزوین را یکی از شهرهای مهم در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: استان قزوین با داشتن استعدادهای توانمند در زمینه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی دارای پیشینه مناسبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رضایی تصریح کرد: شهر قزوین چه در قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب همواره در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و شهدای گرانقدری را تقدیم این انقلاب کرده است که باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری از علمای مطرح شهر قزوین یادآور شد: شهر قزوین علاوه بر ویژگی‌های ممتاز در تمام عرصه‌ها علمای مطرح و ارزشمندی از گذشته داشته که برخی از آن‌ها در قید حیات نیستند.

وی‌ ادامه داد: در حال حاضر آیت‌الله هادی باریک‌بین و حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد و دیگر روحانیون مطرح این استان که از افتخارات استان قزوین و کشور ما محسوب می‌شوند.

در ادامه آیت‌الله هادی باریک‌بین ضمن خوش‌آمد گویی به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، استان قزوین را یکی از استان‌های ولایت‌مدار در کشور دانست و بیان کرد: استان قزوین که دارای مردمانی متعهد، دین‌دار و معتقد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و با دفاع از ولایت بارها در تمام عرصه‌های این انقلاب حضوری چشمگیر و قابل تحسین داشته‌ است.

امام جمعه قزوین با اشاره به رفتار و منش شهدای گرانقدر استان قزوین افزود: در دوران دفاع مقدس این استان شهدای گرانقدری را تقدیم این نظام کرده است که باید همیشه یاد و خاطره این حماسه‌سازان را گرامی‌ داشته و در همه حال وحدت و انسجام خود را حفظ کنید.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان قضایی یادآور شد: امروز به برکت این امنیت که در ریز سایه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران است، باید مسئولان و دولت‌مردان ضمن بهره‌گیری از بیانات معظم‌له آن‌ها را در الویت برنامه‌های خود قرار دهند.

امام جمعه قزوین وحدت و اتحاد مسلمانان را رمز موفقیت در تمام عرصه‌ها دانست و تأکید کرد: خوشبختانه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قوای سه‌گانه با هم یک اتحاد و هم‌دلی خوبی داشته که این زمینه‌ای می‌شود که بتوانیم این کشور را به مسیر رشد و تعالی رهنمون سازیم.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول