اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس:

اظهار نظر الهام در مورد مجمع تشخیص مصلحت نظام پسندیده نبود ‌

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهار نظر الهام در مورد مجمع تشخیص مصلحت نظام قابل قبول نیست، گفت: این اظهار نظر شخصی بوده و به هیچ عنوان مورد تایید نیست.

اظهار نظر الهام در مورد مجمع تشخیص مصلحت نظام پسندیده نبود ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایتخواه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری نظر بسیار مساعدی روی مجمع تشخیص مصلحت نظام دارند و آن را یکی از پایه‌های نظام می‌دانند.

مخبر کمیسیو‌ن فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: ممکن است مقام معظم رهبری برخی مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام را قبول نداشته باشند ولی کلیت این مجمع مورد تایید ایشان است.

هدایتخواه ادامه داد: اگرچه به طور کامل اظهارات الهام را در مورد مجمع تشخیص مصلحت نشنیدم و نخواندم ولی این خبر را که به صورت پیامک روی گوشی خود دریافت کردم به هیچ عنوان مورد تایید نیست و آن را رد می‌کنم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی این اظهارات را نظر شخصی الهام دانست و تاکید کرد: ‌نظر جبهه پایداری در مورد مجمع تشخیص مصلحت نظام این نیست و اینگونه اظهار نظرها به صلاح نخواهد بود.

هدایتخواه بیان کرد: تضعیف جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام با منویات مقام معظم رهبری سازگار نیست.

* استیضاح وزیر کار کاملا منتفی است

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ‌با پس گرفتن امضای نمایندگان استیضاح ‌کننده وزیر کار، قانونا این موضوع منتفی شده است.

هدایتخواه با بیان اینکه دیگر فرصتی برای استیضاح در این مجلس نمانده است، بیان کرد: تنها در صورت جمع شدن حداقل 10 امضا موضوع استیضاح وزیر کار دوباره مطرح می‌شود ولی به نظر من با توجه به اینکه در این هفته فرصت سرکشی به حوزه انتخابیه نمایندگان و هفته آینده نیز بودجه در دستور کار مجلس است، عملا فرصتی برای به جریان افتادن استیضاح نیست.

وی تصریح کرد: امضاکنندگان استیضاح به جز چند نفر امضای خود را پس گرفتند و این امضاها که کمتر از 10 امضا است وجاهت قانونی برای استیضاح ندارند.

به گزارش فارس اخیرا اظهار نظر الهام در مورد عضویت افراد بیکار در مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش‌هایی را از سوی علما و گروه‌های مختلف برانگیخت.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول