اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

برنامه‌های اوقات فراغت در راستای معرفت‌افزایی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اوقات فراغت دانش‌آموزان باید در راستای افزایش اعتقادات معنوی و افکار مذهبی آنان باشد.

برنامه‌های اوقات فراغت در راستای معرفت‌افزایی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی صبح امروز در آیین افتتاح فعالیت چهار پایگاه اوقات فراغت شهرستان کوثر اظهار داشت: پر کردن شایسته اوقات فراغت جوانان ماموریت فرهنگی ماست و نباید اجازه دهیم این اوقات به بطالت سپری شود.

وی با بیان اینکه جوانان باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح آینده خود را طراحی کنند افزود: برنامه اوقات فراغت نیز در همین راستا طراحی شده که امروز شاهد آغاز فعالیت چهار پایگاه اوقات فراغت شهرستان کوثر هستیم.

رئیس‌ساداتی بیان داشت: این پایگاه‌ها در مراکز شهر و بخش‌ها و دهستان‌ها آموزش‌های مختلف را ارائه می‌کنند.

این مسئول در ادامه تاکید کرد: فرهنگ‌سازی برای پذیرش برنامه‌های اوقات فراغت یکی دیگر از برنامه‌های ما باید باشد.

فرماندار کوثر تصریح کرد: ادارات این شهرستان نیز در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.

وی در زمینه ارزش و توانایی معنوی طرح هجرت سه نیز اظهار داشت: فعالیت‌های عمرانی در طرح هجرت سه به‌ عنوان مدرسه‌ای معنوی برای دانش‌آموزان می‌تواند فرصتی ارزنده تلقی شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

این مسئول هدف اصلی در فعالیت‌های طرح هجرت سه را علاوه بر خدمت‌رسانی و غنی کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در عرصه‌های سازندگی، تقویت روحیه معنوی و آشنایی بیشتر آنها با آموزه‌های دینی عنوان کرد.

فرماندار کوثر افزود: باید این فرصت را قدر بدانیم و از آن برای دستیابی به وضع مطلوب و تکوین رسالت تعلیم و تربیت در راستای تحقق بخشیدن به اهداف آموزشی و پرورشی بهره ‌بگیریم که این مهم مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است.

وی خاطرنشان کرد: طرح اوقات فراغت طی دو ماه در 16 آموزشگاه شهرستان کوثر با پوشش یک‌هزار و 250 دانش‌آموز علاقمند اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس‌ساداتی در پایان سخنان خود استعدادیابی و توجه به استعداد و علاقه دانش‌آموزان را مهم دانست و بیان داشت دست‌اندرکاران ساماندهی اوقات فراغت باید از موازی‌کاری پرهیز کنند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول