اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صبحگاه نیروی انتظامی و مرزبانی استان اردبیل

احمدی مقدم: اگر ارزشی نباشد، دفاع معنا ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گفت: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی خواستار حریم ارزش‌ها هستند و اگر ارزشی در کار نباشد دفاع از خاک بی‌روح هیچ معنا و مفهومی ندارد.

احمدی مقدم: اگر ارزشی نباشد، دفاع معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در صبحگاه نیروی انتظامی و مرزبانی استان اردبیل گفت: ما موظف هستیم به عنوان داعیه‌دار حکومت امام زمان (عج) بستر ظهور را فراهم کنیم و به توسعه عدل و قسط همت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه منتظر واقعی باید خود را به رنگ منتظر حقیقی درآورد، افزود: منتظران امام عصر (عج) مدافع حق و مظلومان و مخالف سر سخت نظام جور و ظلم هستند و تلاش می‌کنند جامعه پاک خدا جو را رقم بزنند.

این مسئول سربازان نیروی انتظامی را رهروان مکتب امام عصر (عج) برشمرد و ابراز داشت: باید به گونه‌ای حرکت کنیم تا در جامعه اسلامی عناصر اعتقاد و ایمان، تحکیم و گسترش یافته و خیز عظیم برای ظهور امام عصر (عج) را فراهم کنیم.

احمدی‌مقدم با مقایسه ویژگی پلیس ایران با پلیس سایر کشورها ابراز داشت: پلیس سایر کشورها در خدمت حاکمان ظلم و جور هستند و برای حکومت فاسد کار می‌کنند در حالی که پلیس ایران با تبعیت از فرمانده مجتهد نیروهای مسلح، رهبر معظم انقلاب به خدمت و اقتدار خود می‌بالد.

وی با یادآوری اینکه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی خواستار حریم ارزش‌ها هستند افزود: اگر ارزشی در کار نباشد دفاع از خاک بی‌روح هیچ معنا و مفهومی ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه هر کشته شدنی در راه وطن شهادت محسوب نمی‌شود، ابراز داشت: اگر اصل هدف و جهت‌گیری معنوی نباشد پاسداری از حریم خاک و ناموس و دفاع از ارزش‌ها بی‌معناست.

فرمانده ناجا اراده نیروهای مسلح را مستحکم و در برابر انسان‌های سست عنصر و سرزنش کننده با اراده توصیف کرد و گفت: مردم ما امروز خواستار ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی هستند و ما در برابر تهاجم بی‌رحمانه فرهنگی دشمنان که دین و اعتقاد ما را نشانه گرفته‌اند تا از طریق مواد مخدر، مشروبات الکلی، فساد اخلاقی و ابتذال از پای درآورند محکم و قوی ایستاده‌ایم.

احمدی‌مقدم یکی از حربه‌های دشمن را گرایش دادن جوانان به مفاسد متعدد عنوان کرد و افزود: در این سنگر نیروهای مسلح به ویژه سربازان ناجا و مرزبانی مجاهدت شبانه‌روزی دارند که در این مجاهدت برقراری امنیت در مرزها مهمتر و ارزشمندتر است.

فرمانده نیروی انتظامی تلاش مرزبانان را در مبارزه بی‌امان با واردکنندگان مواد مخدر و اسلحه به کشور یادآور شد و گفت: نیروهای سلحشور و مکتبی مرزبانی ما با تجهیزات و توان نظامی که نسبت به سال‌های گذشته قابل قیاس نیست امنیت پایداری را در مرزها برقرار کردند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه تا پایان برنامه پنجم اجرای طرح انسداد مرزی، برقراری تجهیزات الکترونیکی، تقویت نیروها و تاسیسات در حد قابل قبولی توسعه می‌یابد، تصریح کرد: برخلاف مرزهای شرقی و غربی کشورمان که از لحاظ امنیتی ناامن به نظر می‌رسند مرزهای شمالی کشورمان از امنیت پایدار برخوردار هستند.

 

در پاسداری از مرزها بر روی توان خود تکیه داریم

احمدی‌مقدم در ادامه ابراز داشت: در پاسداری از مرزها روی توان و وعده‌ و وعید هیچ کشوری حساب باز نکرده‌ایم بلکه در تلاش هستیم روی بازوان و اراده خود بایستیم و اجازه ندهیم امنیت مرزهای ما دچار خلاء شود.

وی بیان داشت: اگر زمانی عراق و افغانستان مرزهای آرام ما به حساب می‌آمدند بعد از پیروزی انقلاب این مرزها ناامن شدند چرا که با تغییر حکومت‌ها و حاکمان نمی‌توان به توافقات و تعهدات مرزی امیدوار بود.

فرمانده نیروی انتظامی شرایط مرزهای استان اردبیل را امن و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تامین امنیت و محصول مشترک آن آثار اجتماعی و روانی بسیار خوبی دارد به طوری که با برقراری امنیت در مرزها در داخل کشور نیز کارهای خرابکارانه و تروریستی و شرارت و ناهنجاری‌ها به حداقل رسیده است.

احمدی‌مقدم حلول ماه شعبان و مناسبت‌های این ایام را تبریک گفت و ابراز داشت: در مسئله ظهور و انتظار شرط حفظ آمادگی و مقابله با زمینه‌های ظلم و جور است و شایسته است به این مسئله توجه کنیم که منظور از شرایط ظهور در فاسد شدن انسان‌ها هدف و منظور از بین بردن نظام‌ها و حاکمان فاسد و جور است که امروز نظیر آن را می‌توانیم مشاهده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده ناجا در پایان سخنان خود امریکا و هم‌دستان منطقه‌ای او را نمونه‌ای از حاکمان زر و زور و تزویر توصیف کرد و اظهار داشت: این کشورها با شعار دموکراسی و آزادی پا به میدان گذاشتند اما به جای تحقق این خواسته‌ها در صدد دستیابی به منافع خود هستند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول