اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

پایمردی رزمندگان، مهران را آزاد کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پایمردی رزمندگان اسلام و رهنمودهای امام سبب آزادسازی مهران شد.

پایمردی رزمندگان، مهران را آزاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در یادواره سرداران شهید و 230 شهید شهرستان مهران اظهار داشت: اتکا به خداوند مهم‌ترین رمز پیروزی کشورمان در دوران دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی مهران شکستی فراموش نشدنی برای دشمنان ایران بود، اضافه کرد: دشمن بعثی و دیگر همراهانش شکست بزرگی در عملیات آزاد‌سازی مهران متحمل شدند و این شکست فراموش‌نشدنی است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: دشمنان بعثی به خیال واهی خود قصد داشتند شهرهای ایران را یک به یک به تصرف خود درآورند که رشادت و ایثارگری‌های ملت ایران اسلامی در برابر تجهیزات آنان برتری یافت و آنان را وادار به عقب‌نشینی کرد.

لطفی تصریح کرد: عملیات آزادسازی شهر راهبردی مهران در ساعت 22:30 دقیقه 10 تیرماه سال 65 در منطقه‌ای به گستره 175 کیلومتر مربع در دو محور جاده ایلام به مهران و جاده دهلران به مهران آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز ملت‌های مسلمان با الگوگیری از انقلاب اسلامی منافع نظام سلطه را با خطر روبه رو کرده‌اند.

انتهای پیام/30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول