اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آسیب سیل به 244 واحد مسکونی در آذربایجان‌شرقی

سیل در تبریز 8 واحد مسکونی را کاملا تخریب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: سیل در روزهای اخیر به 244 واحد مسکونی آسیب زده و هشت واحد مسکونی را در تبریز به‌طور کامل تخریب کرده است.

سیل در تبریز 8 واحد مسکونی را کاملا تخریب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قربان محمدی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از جاری شدن سیل در بخش‌هایی از تبریز و شهرستان‌های بستان‌آباد و مرند خبر داد.

وی اظهار کرد: بعد از بارندگی‌های اخیر که منجر به آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل شد، متاسفانه به تعدادی از واحدهای مسکونی شهری و روستایی در آذربایجان‌شرقی آسیب وارد شد.

محمدی ادامه داد: همکاران این نهاد برای بررسی میزان خسارت‌های وارده به مناطق آسیب‌دیده اعزام و نسبت به کارشناسی اقدام کردند.

وی افزود: براساس گزارش کارشناسان اعزامی به شهرستان تبریز، در روستاهای شادآبادمشایخ، کرجان و همچنین منطقه آخمقیه، کوی سهند و سبلان، کوی امام رضا و شهرک ارم در مجموع 197 واحد مسکونی آسیب دیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: سیل در شهر بستان‌آباد تعداد 40 واحد مسکونی و روستای "ارلان" از توابع شهرستان مرند با هفت واحد آسیب دیده از جمله خسارات سیل اخیر بوده است.

وی افزود: ریزش سقف یک واحد مسکونی بی‌دوام در شهرستان اهر منجر به فوت دو نفر شد. 

قربانی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در احداث واحدهای مسکونی و رعایت حریم‌های مربوطه، خاطرنشان کرد: کم‌‌دوام و بی‌دوام بودن واحدهای مذکور به‌ویژه در مناطق روستایی و واقع شدن آنها در مسیر سیلاب از جمله عوامل تشدید خسارت بوده است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول