اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج در میاندوآب

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات شطرنج قهرمانی آقایان استان از 12 الی 16 تیر ماه به میزبانی اداره تربیت بدنی و هیئت شطرنج شهرستان میاندوآب برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج در میاندوآب

مسعود جهان‌نورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسابقات شطرنج قهرمانی و انتخابی استان در رده آقایان از 12 الی 16 تیر ماه به میزبانی اداره تربیت بدنی و هیئت شطرنج شهرستان میاندوآب و با همکاری و نظارت هیئت شطرنج استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات شطرنج قهرمانی و انتخابی استان در رده بانوان از 17 الی 19 تیر ماه 1391 به میزبانی هیئت شطرنج استان و در محل مدرسه شطرنج استان در ارومیه برگزار می‌شود.

جهان‌نورد ادامه داد: مسابقات شطرنج قهرمانی نونهالان و نوجوانان ارومیه از روز گذشته به مدت دو روز در شش رده سنی در ارومیه برگزار شد و امروز با معرفی نتایج برتر به پایان رسید.

وی گفت: در رده سنی زیر 10 سال پسران یاسین محمدیاری، امید اصغری و فربد امینی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

جهان‌نورد تصریح کرد: در رده سنی زیر 12 سال پسران مهیار لطفی، اکبر فضلی و امیررضا اکبری اول تا سوم شدند و در رده سنی رده سنی زیر 12 سال دختران نیز آناهیتا خیرجو، سلما سلیمانی و مریم جدیدی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیئت شطرنج آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در رده سنی زیر 14 سال پسران، سهیل خیراندیش در سکوی نخست ایستاد، گفت: نعیم گوهرنیا و پوریا رخسارطلب به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با اینکه در رده سنی زیر 16 سال، دختران هدیه هوسی اول شد، گفت: رویا اصغری و زهرا آهنگری به ترتیب دوم و سوم شدند و در همین رده سنی علی حاجیلو و مسعود کاظم پور به برتری رسیدند.

رئیس هیئت شطرنج آذربایجان‌غربی گفت: از هر دو خانواده یک خانواده در خانه صفحه مهره دارد و این ورزش در اماکن عمومی هم از استقبال بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول