اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی وقوع اتفاقی جالب

جام پس از 4 ماه بدون حضور بازیکنان به قهرمان داده شد

خبرگزاری فارس: طی اتفاقی جالب، جام قهرمانی لیگ فوتبال باشگاه‌های جزیره کیش با وقفه‌ای چهار ماهه و در مراسمی غیر مرتبط و بدون حضور بازیکنان، به تیم فوتبال امید کیش قهرمان این مسابقات داده شد.

جام پس از 4 ماه بدون حضور بازیکنان به قهرمان داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش با گذشت چهار ماه از قهرمانی تیم امید کیش در لیگ باشگاه‌های این جزیره سرانجام پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جامعه بازاریان کیش این مهم تحقق یافت و مجید بزمون معاون ورزش و آموزش شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش جام قهرمانی را به تیم قهرمان فوتبال باشگاه‌های کیش تحویل داد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی امید کیش که در لیگ اخیر فوتبال باشگاه‌های این جزیره تیم باشگاهش قهرمان شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: از اینکه این جام را به ویترین افتخارات امید کیش اضافه کردیم بسیار خرسند هستم، اما ای کاش این برگزاری مراسم به شکلی حرفه‌ای محقق شده بود.

امید نوری در ادامه گفت: زمانی که یک تیم با تلاش سایر ارکان به ‌عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کند طبعاً همه به ابراز شادمانی می‌پردازند، اما در حالی که چهار ماه از قهرمان شدن تیم ما می‌گذرد امروز جام قهرمانی در فضایی متفاوت و فوتسالی به ما داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ یک بازیکنان تیم در مراسم اهدا جام قهرمانی حضور نداشتند، تصریح کرد: این یک ضعف است که نتوانیم یک مراسم ساده اهدا جام قهرمانی را در پایان همان مسابقات برگزار کنیم و باید بگویم بازیکنانی که با تلاش مثال زدنی خود قهرمانی را کسب کردند به دلیل بد موقع برگزار شدن این مراسم حضور نداشتند.

مدیر سازمان فوتبال امید کیش نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تاکید کرد: در نخستین حضور تیم در لیگ فوتبال باشگاه‌های جزیره موفق شدیم گوی سبقت را از سایر حریفان خود ربوده و به مقام نخست نائل شویم اما حلاوت و شیرینی این قهرمانی کم بود چرا که هیچ عکسی از بازیکنان همراه با جام قهرمانی در زمین چمن فوتبال نداریم.

محمد پورسعید با اشاره به افسوس بازیکنان تیم خود از این اتفاق خاطرنشان کرد: شیرین‌ترین لحظه قهرمانی یک تیم که همیشه در اذهان باقی خواهد ماند مربوط به زمانی است که جام قهرمانی در همان میدان مسابقه در دست بازیکنان بالای سر برده شود، اما این حس زیبا در فوتبال کیش نمایان نشد و امیدوارم متولیان فوتبال کیش با این مقوله مهم برخوردی حرفه‌ای‌تر داشته باشند.

وی در پایان گفت: تیم فوتبال ما هم‌چون تیم رشته فوتسالمان در نخستین حضور خود در لیگ فوتبال باشگاه‌های کیش توانست با تلاش وصف ناشدنی بازیکنان، کادر فنی و مدیریت یک افتخار به یادماندنی را کسب کند و امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم در همین مسیر گام برداریم و ویترین افتخارات خود را پربارتر کنیم.

یادآور می‌شود در ششم اسفندماه سال گذشته تیم فوتبال امید کیش با برتری سه بر صفر مقابل تیم عابدگاز به ‌عنوان قهرمانی لیگ جزیره دست یافت و تیم‌های صیادان و روژان‌گستر به ترتیب دوم و سوم شدند، اما مراسم اهدای جام و لوح قهرمانی با وقفه‌ای چهار ماهه در سالن چند منظوره المپیک کیش و با حضور امام جمعه اهل سنت، معاون ورزش و توسعه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش و رئیس هیئت فوتبال و جمعی از مسئولان ورزش کیش برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول