اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی ایلام:

رسانه‌های فعال ایلام در اجرای وظایف خود کوتاهی نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام گفت: رسانه‌های فعال ایلام در اجرای وظایف خود کوتاهی نمی‌کنند.

رسانه‌های فعال ایلام در اجرای وظایف خود کوتاهی نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌ناصر درویشی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با شماری از مسئولان رسانه‌های فعال استان ایلام اظهار داشت: نقش بی‌بدیل رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: بر این اساس وظیفه‌ای مهم است که هر ماه با مسئولان و دست‌اندرکاران ارشد رسانه‌های استان ایلام نشست‌های هم‌اندیشی برگزار شد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفته و از سویی دیگر نیز دستور مؤکد معاونت اجتماعی و ارشاد فرماندهی نیروی انتظامی بوده است.

درویشی تصریح کرد: بر این اساس خود را موظف دانسته که حداقل ماهانه جلساتی را با مسئولان اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران خبرگزاری‌ها برگزار کنیم.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام گفت:  در واقع برای نخستین نشست هم اندیشی از فعالان رسانه در استان ایلام دعوت به عمل آمده است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و در حوزه انتظامی نیز بین فرماندهان نیروی انتظامی و مردم هستند که جای تقدیر دارد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: در حوزه امنیت و آرامش جامعه که ایجاد آن وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است توسط رسانه‌های فعال استان اطلاع رسانی شده است.

مسئول خبرگزاری فارس در استان ایلام نیز در این نشست هم‌اندیشی اظهار داشت: رسانه‌های فعال استان ایلام از جمله خبرگزاری فارس همواره آماده انتشار اخبار استان ایلام است.

پژمان مهدوی‌فر افزود: اما در این بین مواردی نیاز به یادآوری دارد که در صورت توجه و عنایت به این موارد کار اطلاع‌رسانی در حوزه انتظامی استان ایلام تسهیل‌تر می‌شود.

وی ضمن تقدیر از تعامل معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام و همکارانشان در این حوزه با خبرگزاری فارس ادامه داد: سرعت در انتشار اخبار یکی از گزینه‌های اصلی خبر است.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس لازم است در صورت بروز حوادثی که ارتباط موضوعی با وظائف نیروی انتظامی دارد و با حفظ و رعایت همه جوانب ماجرا در اسرع وقت اطلاع‌رسانی شود. 

مهدوی‌فر تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به موقع مسئولان امر از بروز شایعه‌هایی که در شهر ایلام و حتی استان پس از بروز حادثه‌ای منتشر می‌شود، می‌کاهد.   

مسئول خبرگزاری فارس در استان ایلام گفت: خبرگزاری فارس در استان ایلام این آمادگی و توانایی را دارد که با رعایت جوانب قضیه روی داده و مقابله با خدایی ناخواسته هرگونه هتک حرمت اشخاصی که در انواع حوادث حضور دارند اخبار را در کمال صداقت و امانت‌داری و برای تنویر افکار عمومی منتشر کند.

وی ادامه داد: حفظ حریم شخصی افراد، صداقت در عمل، امانتداری و سرعت عمل در انتشار اخبار جزو لاینفک سیاست‌های دفتر خبرگزاری فارس در استان ایلام بوده و عملا در این مسیر گام برداشته شده است.

این مسئول اضافه کرد: انتشار اخبار گذشته خبرگزاری فارس در خصوص حوادث روی داده در استان ایلام گواهی بر این مدعا بوده که قطعا مخاطبین اصلی فارس که همانا مردم شریف استان ایلام هستند بر این سخن صحه خواهند گذاشت.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول