به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مسعود شریفی پیش از ظهر امروز در نشست دو روزه مدیران و مسئولان روابط عمومیهای سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: شیراز یکی از زیباترین شهرهای دنیا از نظر داشتههاست و در حوزه فرهنگی نیز مهمترین استان کشور است.
مشاور معاون رئیس جمهور و مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: با تحقق معجزه مدیریتی در شیراز میتوان این شهر را بهتر و بیشتر به دنیا معرفی کرد.
وی به جایگاه مهم روابط عمومیها در معرفی ظرفیتهای بیبدیل ایران اسلامی به دنیا اشاره کرد و گفت: روابط عمومیها به عنوان آیینه تمامنما، ویترین و قامت کامل یک مجموعه نقش موثری در معرفی و شناسایی ظرفیتها دارند.
شریفی با تاکید بر داشتن بینش زیباییشناسی در مدیران روابط عمومی تصریح کرد: اگر مدیری بینش زیباییشناسی و آشنایی با دنیای هنر نداشته باشد موفق نیست.
مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان کرد: در تمام دنیا اگر مدیری توانست در عرصه روابط عمومی انگیزهبخشی، تاثیرگذاری فکری و مدیریتی را در مجموعه خود داشته باشد، مدیر موفقی است.
وی بزرگترین مشکل روابط عمومیها را نداشتن برنامه دانست و ادامه داد: اگر در روابط عمومی برنامهریزی مدون نداشته باشیم دچار روزمرگی میشویم که این روزمرگی آفت است.
شریفی اضافه کرد: در هر جا برنامهریزی نباشد امور منتهی به شکست میشود، بنابراین داشتن برنامه در هرجا ضروری است.
مشاور معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: برنامهریزی پویایی به همراه دارد و پویایی تحرک را در مجموعه ایجاد میکند.
وی در ادامه بر ضرورت اجرای برنامههای فرهنگی و فستیوالهای مختلف هنری در استانها تاکید کرد و گفت: با برگزاری جشنوارههای مختلف میتوانیم شعار حضور 7 میلیون و 500 گردشگر را در کشور محقق کنیم.
شریفی در پایان از مدیران روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استانها خواست با انگیزه در راستای نگاه تاثیرگذار برنامهریزی در رسانه ملی گام بردارند.
به گزارش فارس، در ادامه نشست دو روزه مدیران و مسئولان روابط عمومیهای سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است فاز دوم موزه استحمام شیراز نیز افتتاح میشود.
انتهای پیام/ز20/ض1002