اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

مردم هنوز از فرهنگ شهروندی غافل هستند

خبرگزاری فارس: سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر با توجه به راه‌اندازی تلویزیون‌های شهری مردم هنوز نسبت به فرهنگ شهروندی غافل هستند.

مردم هنوز از فرهنگ شهروندی غافل هستند

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تلویزیون‌های شهری از حدود شش سال گذشته در اصفهان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: راه‌اندازی این تلویزیون‌ها برای توسعه و ارتقای مباحث فرهنگی و شهروندی در سطح شهر صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر با توجه به راه‌اندازی تلویزیون‌های شهری مردم هنوز نسبت به فرهنگ شهروندی غافل هستند، اضافه کرد: اما این موارد در راستای نهادینه شدن فرهنگ شهروندی در میان مردم کافی نیست و برنامه‌ریزی مناسب‌تری باید در راستای فعالیت این تلویزیون‌ها صورت گیرد.

سخن‌گوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تعداد تلویزیون‌های شهری در سطح شهر باید افزایش یابد، تصریح کرد: مسئولان و متولیان اجرایی این تلویزیون‌ها در حال پی‌گیری و انجام اقدامات لازم به منظور توسعه و گسترش این تلویزیون‌ها در سطح شهر هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مباحث مربوط به تلویزیون‌های شهری و ضرورت راه‌اندازی این تلویزیون‌ها در سطح شهر مطرح نشده است، ادامه داد: اما به نظر می‌رسد که سیمای شهری تا حدودی خلأ‌های مرتبط با مباحث فرهنگی و فرهنگ شهروندی را برطرف می‌کند.

قربانی تجربه‌های دنیا را در زمینه استفاده از تلویزیون‌های شهری مفید دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و به ویژه پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی باید از تجارب دنیا در زمینه توسعه و گسترش تلویزیون‌های شهری به منظور نهادینه شدن فرهنگ شهروندی در میان اقشار مختلف جامعه استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت راه‌اندازی تلویزیون‌های شهری با شهرداری است، افزود: راه‌اندازی این تلویزیون‌ها در سطح شهر از جمله اقدامات اجرایی به شمار می‌رود و شورای شهر نمی‌تواند در این موارد دخالتی داشته باشد و تنها مباحث مرتبط با صدور مجوز‌های مورد نیاز در این زمینه توسط شورای شهر صادر می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول