اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

اختصاص بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به دماوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند اعلام کرد: 13 میلیارد و 520 میلیون تومان اعتبار عمرانی به شهرستان دماوند اختصاص یافت.

اختصاص بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنا‏مه‏ریزی شهرستان دماوند بودجه اختصاص یافته به بخش عمرانی شهرستان دماوند را 13 میلیارد و 520 میلیون تومان اعلام کرد.

وی گفت: آنچه در سرفصل اعتبارات امسال برای شهرستان دماوند در نظر گرفته شده، رقم 13 میلیارد و 520 میلیون تومان است که نسبت به بودجه سال گذشته از افزایش قابل ملاحظه‏ای برخوردار بود.

فرماندار شهرستان دماوند به افزایش بودجه سال جاری این شهرستان اشاره کرد و افزود: در مقایسه با سال گذشته که بودجه شهرستان رقمی در حدود 10 میلیارد و 900 میلیون تومان بود، بودجه در حدود 5/22 درصد رشد یافت که این نشان‏دهنده نگاه ویژه مسئولان استانی به توسعه این شهرستان است.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: از میزان بودجه اختصاص یافته به شهرستان دماوند رقمی در حدود 6 میلیارد و 114 میلیون تومان آن مختص اعتبارات الزامی است یعنی قانون‏گذار محل هزینه آن را در شهرستان دماوند مشخص کرده که مبلغی معادل 45 درصد بودجه امسال را شامل می‏شود.

وی بیان کرد: الزامات اختصاصی بودجه سال جاری بیشتر در حوزه‏های مسکن مهر شهرستان دماوند، آب روستایی و بهسازی وضع روستاهای شهرستان دماوند است.

فرماندار شهرستان دماوند با اعلام مجدد افزایش 5/22 درصدی بودجه سال جاری نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: البته در سال گذشته با پیگیری‏هایی که صورت گرفت و مساعدت استاندار تهران 16 میلیارد تومان از سهم سایر منابع به شهرستان دماوند اختصاص یافت و بودجه سال به 27 میلیارد تومان رسید.

قاسمی‏فرزاد‏ اظهار کرد: اعتبار 13 میلیارد و 520 میلیون تومان اختصاص یافته به شهرستان دماوند رقم پایه‏ است که با پیگیری صورت گرفته، استاندار تهران قول مساعد برای افزایش این اعتبار را به شهرستان دماوند از محل سایر منابع داده‏اند که در صورت تحقق شاهد رشد قابل ملاحظه‏ای در بودجه سال جاری شهرستان دماوند خواهیم بود.

جلسه کمیته برنامه‏ریزی شهرستان دماوند با هدف بررسی محورهای بودجه اختصاصی شهرستان دماوند و اعلام نظر ادارات و نهادهای شهرستان دماوند با حضور معاونان برنامه‏ریزی و عمرانی، بخشداران مرکزی و رودهن و روسای دستگاه‏های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول