اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان

نرم‌افزار ضامن آهو در اصفهان تولید شد

خبرگزاری فارس: مدیر تولید و بازرگانی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان گفت: نرم‌افزار ضامن آهو با موضوع اشعاری در مدح امام رضا(ع) در اصفهان تولید شد.

نرم‌افزار ضامن آهو در اصفهان تولید شد

محسن غزالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نرم‌افزار ضامن آهو قابل نصب بر روی گوشی‌های همراه با برنامه‌های جا وا و آندروید هستند و هم‌چنین رایانه‌هایی که نرم‌افزار پی.‌دی‌.اف را داشته باشد، قابلیت نصب را دارند.

وی با اشاره به اینکه کار طراحی و تولید این نرم‌افزار در حدود یک ماه به طول انجامیده است، تصریح کرد: این نرم‌افزار در قالب 2 هزار لوح فشرده وارد بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار به صورت رایگان در فضای مجازی قرار داده می‌شود، اضافه کرد: صفای حرم، آغوش همیشه باز، هفت یاسین بر دل سفره زیارت آسمان هشتم، نقطه‌ای در صفحه‌ هستی، گل‌های زیارت از گلستان جامعه، امتداد دلپذیر خورشید، سوگند به ماه و پنجره‌هایی به آسمان ولایت از جمله اشعاری است که در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

غزالی گفت: علاقه‌مندان برای دانلود و نصب این نرم‌افزار می‌توانند به سایت www.ghaemiyeh.com مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه با ورود به این سایت می‌توان در حدود 4 هزار نرم‌افزارهای گوناگون از کتاب‌های مختلف را مشاهده کرد، افزود: در این سایت می توان حدود 3 هزار و 180 نرم‌افزار کتاب‌ فارسی، یک هزار کتاب‌های عربی و 100 کتاب به زبان انگلیسی را دانلود کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول