اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

احداث کشتارگاه از نیازهای ضروری فهرج است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فهرج گفت: احداث یک کشتارگاه با تجهیزات مناسب از نیازهای اساسی این شهرستان است.

احداث کشتارگاه از نیازهای ضروری فهرج است

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی بعد از ظهر امروز در نخستین همایش نقش دامپزشکی در سلامت جامعه در فهرج اظهار داشت: دام‌های بیمار سبب انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام می‌شود.

وی نقش دامپزشکی را در سلامت جامعه مهم بیان کرد و افزود: نگهداری طیور و دام در محل زندگی می‌تواند سبب بیماری‌های مشترک بین انسان و دام شود.

ابراهیمی بر آگاهی دادن و اطلاع‌رسانی از سوی دامپزشکی به مردم تأکید کرد و بیان داشت: دامپزشکی اطلاع‌رسانی به مردم را باید در رأس بر نامه‌های خود قرار دهد.

وی از آمادگی ستاد نماز جمعه برای اطلاع‌رسانی از سوی دامپزشکی در زمینه فعالیت‌های آن خبر داد و گفت: تاکنون ستاد نماز جمعه  همکاری خوبی با شبکه دامپزشکی این شهرستان داشته و نتایج بسیار خوبی را در بر داشته است.

امام جمعه فهرج با اشاره به نبود کشتارگاه در این شهرستان تصریح کرد: احداث یک کشتارگاه با تجهیزات مناسب از نیازهای اساسی این شهرستان است.

ابراهیمی با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر جاده ترانزیتی فهرج به زاهدان و همجواری و نزدیکی این شهرستان با کشورهای همسایه خواستار اقدامات پیشگیرانه در زمینه بیماری‌های دام شد و بر برخورد قاطع با قاچاقچیان دام تأکید کرد.باید از ورود قاچاق دام به این شهرستان جلوگیری شود.

امام جمعه فهرج با اشاره به افزایش سگ‌های ولگرد ابراز داشت: آنها می‌تواند سبب انتقال بیماری به انسان شوند که هر روز شاهد افزایش آنها در سطح شهرستان هستیم و باید در این زمینه مراقبت جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول