اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت دو ومیدانی ایلام انتخاب شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری انتخابات، رئیس جدید هیئت دو ومیدانی ایلام معرفی شد.

رئیس جدید هیئت دو ومیدانی ایلام انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام ظهر امروز در پایان این انتخابات به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: با برپایی انتخاباتی عباس فتحی به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی در استان ایلام برگزیده شد.

فرزاد فتاحی افزود: در این آیین فتحی با کسب 14‬ رأی از مجموع 14 رأی ماخوذه به عنوان رئیس این هیئت ورزشی به مدت چهار سال گزینش شد.

وی ادامه داد: این انتخابات با حضور رئیس فدراسیون دو ومیدانی، نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، سازمان آموزش و پرورش، روسای ادارات تربیت‌بدنی شهرستان‌ها و ... در محل اداره کل ورزش و جوانان ایلام برپا شد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: ورزش دو ومیدانی یکی از رشته‌های جذاب، پرطرفدار و پرمخاطبی است و باید مسئولان این هیئت ورزشی در جذب و تربیت ورزشکاران این رشته ورزشی تلاش بیشتری کنند.

وی افزود: بار اصلی ورزش بر عهده مسئولان و اعضای هیئت‌های ورزشی در استان‌ها بوده و باید با تقویت این بخش ورزش زمینه توسعه ورزش در استان‌ها را فراهم کرد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: امیدوارم با برپایی این انتخابات، ورزش دو و میدانی در استان ایلام توسعه کمی و کیفی یابد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول