اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرعه‌کشی لیگ برتر

حریفان صبای قم در لیگ دوازدهم مشخص می‌شوند

خبرگزاری فارس: حریفان تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز مشخص می‌شوند.

حریفان صبای قم در لیگ دوازدهم مشخص می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم قرعه‌کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر خلیج فارس با حضور ارباب جراید و رسانه‌ها امروز یکشنبه چهارم تیر ماه از ساعت 15 در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار خواهد شد تا تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال رقبای خود در این دوره را بر اساس 34 هفته بازی‌های رفت و برگشت بشناسند.

قرعه‌کشی لیگ برتر در حالی انجام می‌شود که در فاصله کمتر از چهار هفته به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال صبای قم بعد از پایان اردوی یک هفته‌ای خود در شهر اردبیل، دور جدید تمرینات خود را در مجموعه ورزشی قیانوری از سر گرفته است.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به منظور آماده‌سازی بازیکنان خود، یک مرحله اردو را در شهر استانبول ترکیه نیز برگزار خواهد کرد.

در این اردوی تدارکاتی که همراه با انجام دیدارهای تدارکاتی برگزار خواهد شد بازیکنان تیم فوتبال صبای قم زیر نظر یحیی گل‌محمدی سرمربی و ناصر بختیاری‌زاده، سیدمجتبی حسینی و رضا محتشم مربیان تیم به برنامه‌های آماده‌سازی خود می‌پردازند تا با قدرت آماده لیگ جدید شوند.

برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در فرصت باقی مانده تا آغاز لیگ جدید، ایجاد هماهنگی تیمی بین بازیکنان است که برای همین منظور اردوی تدارکاتی ترکیه مورد نظر یحیی گل‌محمدی و همکارانش قرار دارد.

از سوی دیگر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم در فرصت باقی مانده تا دیدار هفته نخست لیگ برتر فصل جدید، چند بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد تا بازیکنان این تیم از نظر شرایط مسابقه محک بخورند و به خوبی برای حضوری قوی در فصل جدید لیگ برتر  باشگاه‌های کشور مهیا شوند.

به همین منظور صبایی‌ها تمرینات خود را در زمین مجموعه ورزشی شهید قیانوری از سر گرفته‌اند و تا زمان اعزام به ترکیه گل‌محمدی قصد دارد آخرین هماهنگی‌ها را در تیمش ایجاد کند و سپس صبای قم از چهارشنبه این هفته راهی اردوی ترکیه شود.

گل‌محمدی بعد از اینکه قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز انجام شود و حریفان صبای قم در هفته‌های آغازین لیگ برتر مشخص شوند، برنامه بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مورد نظر برای تیمش را اعلام خواهد کرد.

دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بعد از قرعه‌کشی و مشخص شدن برنامه‌ بازی‌ها، از روز‌های پایانی تیرماه آغاز می‌شود، ضمن اینکه روز هفدهم تیر ماه آخرین مهلت نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول